Plus igen efter mf/ma
Javisst: åh vilken resa! Tack för att du delade med dig, grät också när jag läste! Kram och återigen, GRATTIS!!!!
Javisst: åh vilken resa! Tack för att du delade med dig, grät också när jag läste! Kram och återigen, GRATTIS!!!!
Håller med Mimmi, va snäll mot dig idag...det kommer gå bra!
Kram!!!
Och en extra kram till MIMMI!!!
Jag skickade ju det där brevet till svärmor...
Hon har inte svarat på det, inte sagt något om det eller något över huvud taget.
Däremot så har hon slutat höra av sig till mig. Hon svarar om jag smsar henne, men har slutat att smsa eller ringa till mig (något hon annars gör mycket)
Hur ska jag tolka det? Haha, dem ska komma hit i morgon och sova över...blir ju spännande, typ.
Åh namn...påminn mig inte!
Vi vill ha gamla nordiska namn som tilltalsnamn och så släktnamn som andranamn.
Innan vi ens hoppades på E så hade vi bestämt att får vi en pojke ska han heta Vidar. Några veckor innan hittade vi dock namnet Eivin och när han kom var han en Eivin och ingen Vidar. Andranamnet blev gammelfarmorsfars namn så Es fulla namn är Eivin Vitalis
Med V hade vi massor med namn vi gick igenom bara för att till slut välja vårt gamla favoritnamn Vidar. Andranamnet är efter mannens gudfar så Vs fullständiga namn är Vidar Tord
Namn som är återkommande på våra namnlistor är Nore, Hilding, Odd och Olle till en pojke och Siri och Liv till en flicka. Sedan har vi flera som alltid dyker upp, men dem kommer jag inte ihåg på rak arm. Jag har lite förkärlek till norska namn
Suck...tycker det är jätte svårt med namn. Det ska kännas rätt och låta rätt och passa och.... Ångest! ![]()
Och Pandora: GRATTIS!!! Vilken start ni fick dock, hoppas fortsättningen blir lugn som kompensation, Kram!