• Odetta

Plus igen efter mf/ma

M I M M I skrev 2012-03-26 21:25:16 följande:
    Stor kram Cat! Kanske kan vi följas åt nästa gång istället, börjar min Ivf till helgen, så vi kanske har tur o hamnar ganska lika! Hade varit skoj!

Åh, det är nu till helgen! Jag håller mina tummar och tår vännen!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    Den lilla M skrev 2012-04-03 12:53:54 följande:
    Hej på er tjejer!
    Får jag också hänga har inne med er? Jag är nu gravid i vecka 18 (17+0) och har 4MF bakom mig (2 v5, 1 v8 o 1 v9) under 3års tid och hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången. Hörde hjärtslag idag så det känns betryggande för en så orolig själ som jag när det gäller detta. Sen så har jag ca 2veckor kvar till rul.
    Klart du får! (säger hon som inte är gravid men hänger här ändå...vanesak )

Grattis till v18 och hjärtljuden!

• Odetta
    M I M M I skrev 2012-04-03 13:10:24 följande:
    Den lilla M, stort grattis, vad underbart att ha kommit så långt!! Har du fått några speciella mediciner den här gången? Undrar då jag är i samma situation, 3 mf o 2 ma, inga barn. Har precis startat upp vår första Ivf.

Varmt välkommen hit!

Kram

Hur mår du Mimmi? hur länge ska du spreja och vad är nästa steg? Jag sitter här och håller tummar och tår för er varje gång jag tänker på dig!

Kram!!!
  • Odetta
    KMW skrev 2012-04-11 16:50:37 följande:
    Får utslag på äl-test, men det behöver kanske inte betyda nåt. Har köpt ett CB som jag tänkte ta imorgon bitti så får vi se. Fast senaste timmarna har det känts som att mensen är på g trots allt...

Mina ÄL test har blivit starkare, men inte fullt utslag...typ som första negativa efter det positiva. Lite starkare för var dag senaste 3 dagarna liksom.

Håller tummarna stenhårt! Kan rekommendera doc Morris testen, jättetydliga och lika känsliga som CB
  • Odetta
    M I M M I skrev 2012-04-11 17:26:31 följande:
    Grattis Oddetta!! Kör du med trombylen nu?

Kram

Japp!

Vi pratade ju om det så jag har ätit trombylen i en vecka redan, ska ringa gyn i morgon och be om nyutt recept

• Odetta
    KMW skrev 2012-04-11 16:50:37 följande:
    Får utslag på äl-test, men det behöver kanske inte betyda nåt. Har köpt ett CB som jag tänkte ta imorgon bitti så får vi se. Fast senaste timmarna har det känts som att mensen är på g trots allt...

Håller tummarna stenhårt för dig!!!

Tack allihopa, känns helt galet overkligt...hoppas så att den vill stanna också. Shit...går det bra blir jag 6-barnsmamma!    
  • Odetta
    KMW skrev 2012-04-12 05:25:12 följande:
    Jag hoppar in här också då. Tillbaka till brottsplatsen. ;)

Plussade nyss och om allt går som det ska blir det syskon i mitten av december,

Wiihooo! We meet again grattis här också!
  • Odetta

Har pratat med en bm hos min gyn nu och har fått nytt recept på mina Trombyl och den 9/5 har jag VUL. Är då i v7+3 typ. Det känns som en evighet dit men den supergulliga bm sa att vi ju vill vara säkra på att se hjärtat slå.

Shit...är så nervös! Hoppas det ser bra ut då, är vår bröllopsdag så det bara måste betyda tur!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma