Plus igen efter mf/ma
Tänker inte boka något vul men vet att jag får ett ul vid inskrivningen runt v 10-11.
Jag kommer inte in på din sida...knack knack, får jag?
Haha...känner mig lite åksjuk sittandes här vid köksbordet. Undra om jag borde äta något kanske ![]()
Tack
Åh jag har sådant molande, svårt att inte tänka oroliga tankar. Tänkte annars försöka hålla mig lugn denna gången...inte testa lika hysteriskt (har 2 test kvar and thats it) men ja...usch. Men visst borde det bara typ växtvärk?
Åh nu känner jag mig lite glad...tog mitt sista CB nu på morgonen. Har alltid testat svagare på morgonen så jag tänkte att om det ändå är starkare så är det ju toppen och är det lika starkt kan jag skylla på att jag tog det på morgonen (vaddå skyddsinstinkt) och det blev så vackert....åh!
Nu har jag ett enda test kvar och det är ett + - digitalt, men jag ska byta det tänkte jag till ett med veckoindikator och ta om en vecka och sedan tänker jag vara duktig och inte testa något mer alls.
Visst är testen fina
ÄL+9

Tack alla 
BF som jag räknat ut är 21/12, men vi blir ju alltid igångsatta innan så någon gång under första halvan av december förhoppningsvis
Ja...121212 skulle vara ett koolt datum
Åh, just nu känner jag mig jätte glad
KMW: jag är likadan
tittar på pappret efter varje toabesök och tycker att alla andras test på bim ser starkare ut än vad mitt gjorde. Inga symptom heller.
MEN...och här kommer mitt peptalk till mig själv. Min bim är ÄL+12 vilket är tidigare än genomsnittet och då måste det ju vara därför mitt bim test är svagare. Och symptom...dem gångerna jag har haft massor med symptom har jag varit skengravid medan när jag ÄR gravid, då känner jag ingenting den här tiden. Men i v7...då ångrar jag min önskan om lite symptom för då brukar jag börja må illa.
Kanske det funkar för dig med, att ha ett eget peptalk med jätte logiska förklaringar. Så när känslorna skenar iväg in i nojjdjungeln så har du peptalket so karta därifrån
Kraaaam!
Jaja...ni har sett mina test nu, men jag är bara sååå glad så här kommer två bilder till
BIM (ÄL+12)