• Odetta

Plus igen efter mf/ma

LisaVäntar skrev 2012-05-16 08:21:17 följande:
    Hur långt har du gått? Mitt illamående minskade vecka 9.. Och ont i både mage och rygg har jag haft mycket!

Ta inte ut något i förskott, de sa till mig att hälften som kommer in med blödningar åker hem och är fortsatt gravida.. Lider med dig!!

Är i v9....8+2. Hoppas du har rätt, kram!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Tack för tummarna...den lever, jag är så glad! Och alldeles alldeles matt. En liten utomjording som hade växt exakt som den ska och hjärtat tickade så fint. Nu ska hem och vila...kram!

• Odetta
    Pandoras box78 skrev 2012-05-16 22:38:51 följande:
    Hej på er. Kikar in lite snabbt för att meddela att lillebror föddes i söndags. 4 veckor för tidigt med kejsarsnitt. Båda jag och han ligger inlagda, så jag återkommer med mer info när jag är hemma igen. Vi mår efter omständigheterna iaf bra Kram på er.

GRATTIS!!!!
  • Odetta

Det här med många vul....

Jag är ju sedan förra veckan inbokad att få göra ännu ett vul nästa vecka...men nu när jag gjorde ett vul den här veckan också, vågar jag göra det nästa vecka eller blir det för många???

Då har jag gjort vul v7+2, 8+2 och 9+4...altså ett i veckan i tre veckor. Är det farligt? Skulle det gå 2 veckor emellan alla skulle jag inte fundera på detta, men varje vecka? Och så tidigt när allt anläggs?

Skulle ni behålla tiden eller av/omboka den?

• Odetta

Tack för alla svar!

Jag har ju inga problem med många vul/ul utan bara funderingar över att det blir så tätt...men det kanske inte spelar någon roll egentligen, att det är så tätt altså.

Jag vill ju gå på det för att hålla mig lugn, men vill ju inte skada lillgrodan liksom. Det känns så otroligt overkligt att det finns liv i min mage igen...får för mig mellan varven att jag bara inbillar mig...och tanken att vi ska få ett barn till, svårt att greppa faktiskt! Haha, är nog bra med vul/ul för att jag ens ska fatta

• Odetta
    KMW skrev 2012-05-20 16:05:27 följande:
    Odd, skönt å se på FB att det är fler än jag som blivit runda om magen tidigt. Jisses alltså!! Förra gången kunde jag med lätthet dölja magen till v 18-19 men nu börjar det bli riktigt svårt. 10+0 idag...

Ja, det är mammakläderna som gäller för kan tillägga att den bilden var tagen på morgonen...du ska se hur jag ser ut på kvällen
  • Odetta

Jag skulle gärna vilja ha en tös, men statistiken är emot mig

Inte en enda född flicka på min mans sida på snart 60 år...det lär nog vara en pojke till som gömmer sig därinne nu

Vi får se...vi kommer definitivt försöka se, är toknyfiken!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma