• Evve81

Plus igen efter mf/ma

Sugar: Då borde ju bebis bli lockig för det är väl den dominanta genen Är ju inte säker och inte vidskeplig men det kan ju bli så. MEN min man har lockigt hår och barnen har rakt. När sonen var liten hade han korkskruvar. Tillslut blev jag tvungen att klippa honom...... Dottern är iofs också lockig när hon har blött hår men inte sedan..

NU ska jag titta vidare på familjen annorlunda sedan blir det godnatt! Nu hoppas jag att den trevliga stämning vi har nu är här för att stanna!

• Evve81

Telgebo: Härligt med VUL imorgon. Måste kännas skönt!

Jag trodde mina barn var pigga så de skulle på dagis imorgonmen nu har även 6 åringen feber så maken får vara hemma imorgon med. Jag antar att det blir hela veckan de kommer att vara hemma....... Nåja bara att gilla läget.

• Evve81

Telgebo: Du gillar inte att pyssla. Då springer tiden iväg.

Nu ska vi äta middag. Dottern är helt däckad.På torsdag ska de ju hälsa på på skolan där hon ska börja till hösten. iofs har hon ju varit där med mig eftersom jag jobbat där men hon längtar massor och jag är YTTERST tveksam till att hon är frisk på torsdag. Nåja det löser sig nog!

• Evve81
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-01 17:34:57 följande:
    Prommis; bra att lägga till gissning på min bebis nu då hoppas iof på att du inte hinner
    Ja jag tänkte fixa det ikväll när mina barn somnat! Med tankepå att  de är sjuka borde de somna tidigt!

Nu ska jag betala lite saker jag köpt på tradera
  • Evve81

Jag har med mina 2 stora barn inte märkt av någon slemmis kan jag säga........

Marlyn: Jag håller tummarna för att du får jobbet!

Nu har jag nattat barnen. Sonen är verkligen inte pigg. Han har ju haft feber av och tills edan i lördags och klagar MASSOR på ont i magen. Det gjorde han innan också så jag måste nog irnga BVC imorrn. Hade ju en tid för att kolla upp hans mage men då hade han inte klagat på några dagar men nu är det värre än någonsin. Lite OT jag vet men men....

• Evve81
    MCT79 skrev 2011-03-02 06:08:57 följande:
    Hej på er... jag stannar hemma från jobbet idag... så jäkla snurrig.. och OOONT i magen.. ska iväg och kolla ett blodtryck sen tror jag....  :((
    Jag var yr i början av graviditeten. Inte så att jag behövde vara hemma men tillräckligt för att det skulle vara obehagligt. Har känt av det lite nu med!

Telgebo: LYCKA TILL idag!

Själv ska jag bege mig mot jobbet nu. JObbar heldag idag ich ska kanske simma ikväll med
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma