• Evve81

Gisses vad ni skriver här! Jag tänker inte läsa allt, har skummat lite och förstår att det är trist stämning IGEN. Väldigt trist för detta har varit en av mina favorit trådar!

Trist för er med magsjuka hemma. Hoppas ni gravida slipper. Jag hade ju för 2 veckor sedan och det var INTE kul alls men nu är jag bra. Nästa gång jag råkar ut för nåt liknande magsjuka antar jag är dagen innan bebis föds för så brukar mina förlossningar starta.....

Nu är det 1 vecka och en dag till mitt RUL och jag är redan sjukt nervös............

• Evve81

MCT: Det var ett bra citat! Jag håller tummarna för dig idag!

Mallanis: Jag längtar till det är 2 siffrigt med men det är ett tag kvar!

Sen är det som sagt synd med den trista stämning som råden men men....... Ska kika in igen ikväll när barnen ska sova!

• Evve81

Telgebo: Jag tänker inte ta någon diskussion men alla här inne försöker ju peppa och stötta men vissa tar ju inte alls åt sig av det snälla och peppande som skrivs. Jag vidhåller att man inte kan oroa sig för mycket i förskott för du kan ändå inte på något sätt påverka det som händer vilket förhoppningsvis inte är någonting och då har man mått dåligt och oroat sig helt i onödan!

• Evve81

Sötfilur: Jag är i v18 och kan ibland känna så men jag hoppas att det inte är någon fara. Det kan ju vara kroppens sätt att säga till att man bör ta det lite lungt!

Mallanis: Ja tiden går ju verkligen fort och förmodligen ännu fortare nu när det blir vår och ljusare ute!

Ni som är lite längre i er graviditet än mig. hur länge är man sjukt trött. Jag KAN inte hålla mig vaken på kvällarna. Jag har sovit en kort stund idag igen precis som ALLA dagar och det spelar ingen roll om jag jobbar eller inte.

Min mage har en nära döden upplevelse av järntabletterna.... Ska nog ta och ringa min BM och se om jag kan få komma och ta om mitt ferritinvärde så jag kanske slipper mina järntabletter. Annars ska jag be att få komma till spec mvc för att se om det finns något annat alernativ.......

• Evve81
    MCT79 skrev 2011-02-28 18:17:43 följande:
    Hellluuuuuuuuuu!!

Jag har en tjockis i magen! 16mm och hjärta som slår!  Woohooo!!
    GRATTIS vad kul med lite glädje här i tråden!!!!!!!!!!!!

Sofy: Ja i lördags somnade jag 19.30 vaknade 21.30 la mig i sängen och sov till 06. Nu sover jag mellan 21 och 06. Jag som i vanliga fall inte har särskillt stort sömnbehov
  • Evve81

Telgebo: Fast INGEN har skrivit att de hatar dig. Det är din tolkning. Vi kan inte ge dig ett VUL tidigare. Om jag förstått rätt tyckte de inte att man vid ett tidigare VUL kan vara säker på att se hjärtatslå. Jag personligen valde att göra mitt VUL i v 10 för att garanterat se och få ett besked direkt. Åker man på ett vul i hopp om att se ett hjärta och inte ser nåt skulle det vara en katastrof om man är orolig.

• Evve81
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 18:24:15 följande:
    jag är sååå sugen på att ta mig en promenad, men det är ju så mörkt uta... känner mig som 10 år igen och vågar mig inte riktigt ut :D
    Åh vad jag saknar mina promenader. Det känns ju lite trist att det kanske dröjer tills augusti innan jag kan börja igen. Mitt illamående har dock försvunnit när jag promenerar så jag kanske kan gå lite grann snart.....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma