Plus igen efter mf/ma
Telge: Jag fryser fortfarande i v 17
Är väl rätt frusen av mig men antar att det blir en VARM sommar! hur många barn har du sedan innan?
Jag har haft ett MA och det var såklart jobbigt MEN jag var konstigt nog helt inställd på det. Graviditeten var inte alls som mina andra. Jag mådde JÄTTEBRA kunde göra allt som vanligt och kände mig inte alls gravid kan jag säga. Sa det även till min bm som inte trodde mig men när jag började blöda förstod jag varför det kändes så annorlunda. Jag kände det verkligen på mig att det skulle hända nåt. Tyvärr åkte jag ju dit REJÄLT. Tappade Masoor med blod och hade mitt HB nere på 83 vilket är väldigt lågt när jag brukar ha över 140 i vanliga fall. Tyvärr har det ju visat sig nu att mina blodplättar fortfarande är små och att mina järndepåer inte heller är nåt vidare och det antar jag beror på mitt mfa som var i juli........... Men denna gång hoppas jag innerligt att det ska gå vägen. Tycker dock att det känns så himla nervöst inför RUL. Tänk om det är nåt fel igen.... Eller så är det för att man ska vara med förberedd OM nåt skulle hända.