• Evve81
    needtobreathe skrev 2011-02-16 19:21:34 följande:
    Rontgen;

Åååh vad kul att se dig härinne! Du är saknad Hur går allt? Hemma i malmö igen eller kvar i Jkpg? Nyfiken! :D

Imorn ska jag på TUL + flödesmätning, yihooo! Ska bli kul att se vad han väger nu, han vägde ju 1,1 drygt för 3v sen.. 8.30 gäller de! :D
    Lycka till!

Röntgen: Det är ju så härligt att läsa om er alla som varit här och känt samma oro och som faktiskt har era bebisar hos er!

Jag har så himla svårt att äta men jag ska nu se mitt nya favorit program. Halv åtta hos mig och sedan Sveriges mästerkock!
  • Evve81

Röntgen: Med risk för att tabba mig men visst var det du som lagt upp den fina bilden tidigare? Hoppas magen blir bättre på lillan

Telge: Om inte annat kanske du kan boka tid privat för VUL? Här kostade det som ett vanligt läkarbesök alltså 300 kr.

Sofy: Oj det såg mycket ut när du räknade upp det!

Lite EGO: Efter helgens magsjuka är allt mitt illamående tillbaka. Jag kan INTE äta grovt bröd som min mage behöver all mat står mig upp i halsen och halsbrännan är inte kul. Hade ju tänkt prata med min BM imorrn men det blev ju ingen glukosbelastning. Går aldrig tröttheter över?! Har för mig att den gjort det tidigare. SOm sagt så var det ju bättre innan magsjukan kom och förstörde ALLT: Nu ska jag ta och lägga mig och hoppas på en godnatts sömn!

Sov gott alla härliga tjejer!

• Evve81

2 barns mamma: Usch vad otäckt! Skönt att det gick bra!

Sugar: Vilken fin bild! När jag ser era bilder blir jag lite sur över att vi inte fick någon bild på vårt VUL.

Idag är min lediga dag. KÄnns kanske inte så välbehövlig eftersom jag vabbat en vecka och jobbat en dag men snart är det helg.

• Evve81

Sofy: Lycka till!

MCT: Lycka till idag!

Jag har min lediga dag idag så vi bara slappar så här på morgonen. Jätteskönt och jag har bara 2 planer idag. Jag och barnen ska plantera tomater och så ska jag stryka. I övrigt vet jag inte är ju snuskigt kallt ute så vi ska nog vara inne. -15 grader och snålblåst. USCH!

• Evve81

Telgebo: jag tycker det är roligt med fart i tråden och från början när jag skrev här kändes det som att alla hade bf snart men så är det ju inte. Dessutom kände jag från början att man här inne varit med om samma sak så jag kände att det är ju jättelångt bort så är det MIN tur med!

Happi: ÅH vad mysigt med nybäddad säng!!!!! LÄngtar tills jag också kan göra det typ i juli

Ph synd att man inte bor där då. Vi behöver egentligen inget till bebis MEN några saker. VI ska köpa ny bilstol till sonen när bebis kommer så vi kan vända på honom då. Han är ju 3,5 år då och det ryms inte 2 bakåtvända stolar i bilen plus att han börjar vara för stor.

Jag har varit på meandi klädparty ikväll. Fanns MYCKLET fint till bebis där. Blev bara en tröja till dottern eftersom jag gillar att shoppa har de mycket kläder. Idag kläckte maken ur sig att bebis kanske inte behöver några kläder eftersom vi redan har så mycket.... Ehhh bebis kanske inte behöver så mycket kläder MEN jag SKA köpa lite nytt ändå. Första kläderna måste ju vara unika och nya för bebis liksom

• Evve81

Hmm jag var inte klar!

Min numera man men tidigare sambo tyckte det var superpinsamt att åka på soc och skriva på papper. Bara för att man är gift innebär ju inte det att man är mindre otrogen. Här skriver man på faderskapet efteråt och denna gång slipper vi ju för nu är vi ju gifta!

Har varit med sonen på treårs kontroll på BVC och det gick över förväntan han blev både vägd och mätt på längden och han pratade. Det trodde jag inte. Ska dock dit igen eftersom han ofta klagar på ont i magen. Han dricker inte mjölk utan har det bara till gröt. Nåja lite OT men vi får väl se vad det visar. Han gillar inte doktorer så det blir lite terapi med ett syskon så han får följa ned på BVC utana tt göra nåt!

• Evve81

Måste bara berätta vad som hände idag. 

Vi hade bestämt att inte berätta offentligen om graviditeten förrän efter RUL och även berättat för de som vet om att vi ska ha en till att vi inte skulle berätta om graviditeten förrän efter RUL. Idag på stan kom en på motionsgympan jag brukar gå på och gratulerade... Hmmm behöver jag säga att jag höll på trilla omkull av förvåning. Maken såg ut som ett levande frågetecken sedan visar det sig att det är min mamma som hade berättat. Hon om någon trodde jag ju skulle vara tyst.... Så jag kan erkänna att jag är lite besviken nu vi bor i en liten by och nu känns det ju som att typ ALLA lär veta om detta. Vi har ju liksom nära anhöriga som inte vet om detta. Vilken tur att barnen fått veta.....

• Evve81
    telgebo skrev 2011-02-18 23:20:37 följande:
    Nu ska jag vara tråkig ocj gå och lägga mig, är så sjukt kvällstrött så det finns inte, har gäspat sedan strax före 19 och sett klart på Let´s dance så nu är det dags att sova.

Hörs imorgon tjejer, gonatt!!
    Jag sov 2h på kvällen och såg ändå inte klart lets dance utan jag somnade22.45.

Idag ska jag laga gomiddag till maken. Jag var ju som inte riktigt i form på alla hjärtans dag så då tänkte jag kompensera honom idag
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma