• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Nä, jag ska också vara tyst från och med nu. Orka!!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2011-02-28 15:23:52 följande:
    Jag har lång stubin men nu är den sluuuut...  Så nu ska jag kila och göra nått annat.
    Samma här, orkar inte heller mer nu. Vi har gjort vad vi kan nu. Kram på er alla! Nu väntar härliga bilköer i Stockholms rusningstrafik, tjohoo!
  • Evve81

MCT: Det var ett bra citat! Jag håller tummarna för dig idag!

Mallanis: Jag längtar till det är 2 siffrigt med men det är ett tag kvar!

Sen är det som sagt synd med den trista stämning som råden men men....... Ska kika in igen ikväll när barnen ska sova!

• Muffe

Jag ligger också lite lågt nu, hem och baka bärkaka!

• Muffe

Håller förresten tummarna MCT att allt går bra, skriv när du kommer tillbaka!!

• telgebo
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:23:02 följande:
    Men Telgebo.... Sötfilur gillade citatet och tyckte att det var ett klokt citat. Det hade absolut ingenting med dig att göra. Man kan välja hur man tolkar saker, och du valde att tolka det som ett påhopp på dig. Jag kan nog med säkerhet säga att ingen annan i tråden tolkade det på det sättet.
    Varför gör du det så svårt för dig själv? Varför förutsätter du att vi andra i tråden vill dig illa?
    MCT skrev det till mig och det inlägget var till mig och Sötflur gillade det och då kändes det som ett påhopp riktat till mig. jag känner bara att ni vill bli av med mig och när någon skrev här att du ska inte gå sofy utan någon annan så känne rman ju att nån vill bli av med en. Jag får inte utrycka min oro då är det tjafs och det ska tystas och bla bla och jag känner bara att jag inte blir lyssbad och förstådd, ni har ju era killar att prata med och BM och läkare osv jag har ingen inte ens en BM och kliniken säger bara att det är för tidigt att göra VUL före v.7 och nu har dom ingen telefintid förrän imorgon och jag håller på att bnryta ihop och börjar undrar varför jag utsatte mitt psyke för detta helvete .

Allt som kallas tjafs när jag är orolig känns som ett stort hån och det gör att jag känner mig noll välkommen och att vissa här inne jämför vem som har gaft det bärst är fan för jävligt.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • Sir Bubbalots mamma

Usch jag får inget gjort idag.. Har en lååååång lista med alls som ska göras och allt jag gör e sitter på röven å kollar på tv å häckar här på FL..

Ska resa utomlands imorgon å har inte äns hämtat upp väskan ur källaren och vi är mitt uppe i en flytt å har massor att packa.. jaja de får ta den tid de tar.

Dax att äta lite..

• needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-02-28 15:30:31 följande:
    Samma här, orkar inte heller mer nu. Vi har gjort vad vi kan nu. Kram på er alla! Nu väntar härliga bilköer i Stockholms rusningstrafik, tjohoo!
    Oj, då får du massa styrkekramar för mig ;) Min stubin + rusningstrafiken är ingen höjdare, så jag håller mig undan den så gott de går ;D
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-28 15:23:52 följande:
    Citatet om att man får sörja flera ggr om man sörjer i förskott var MITT OCH INGEN ANNANS! Så då är det JAG som är jävligt elak och INTE Sötfilur! Okej????

Sen får jag väl be så himla mycket om ursäkt för att jag svarade på en fråga som inte var riktad till mig. FÖRLÅT.

Jag har lång stubin men nu är den sluuuut...  Så nu ska jag kila och göra nått annat.
    okej men den var till mig och vad menar du med det egentlígen känns ju inte vidare stöttande och peppande. Brukar du skriva så till andra som är oroliga för MF/MA också kanske? Sånt du vill höra shjälv när du är döorolig att din lilla inte lever. Känns ju kul att jag gjort dig arg, man känner sig väldigt välkommen och förstådd då.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-02-28 15:30:29 följande:

Nä, jag ska också vara tyst från och med nu. Orka!!

Tralalalaa.. när din bebis vaknar får du mysa lite me honom, hoppas han avfyrar ett leende Skrattande

Kram tjejen!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma