• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2011-02-28 17:26:03 följande:
    ja du skulle bara VÅGA föda innan oss! Då jäklar!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    så känner jag med, jäkla skit unge :) haha... vi ska minsann ha före henne! det gör vi en pakt på!
    Längtan efter liten är stor
  • mallanis

Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)

Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?

Tredje gången gillt!?
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-28 17:36:19 följande:
    Färnevik och längtan då får ni allt sätta fart för Devin tror jag snart tänker titta ut! ;)

Hade vi inte en lista på beräknad bf på er? Visst var Färnevik först på 8 mars och Längtan lite längre fram eller hur va det?
    jo jag ska ju inte ha förns den 5 april så jag har ju liiiite till. men ni får minsann vänta in mig.. hur snällt är det annars menar jag? bara lämna mig ensam så där..

Devin får minsann vänta lite
  • Längtan efter liten

mallanis: men såg ju nu att du inte ska ha förns juli din rackare!!!! inte ska du hinna före... då jäklar.

• sugarrush

Telgebo:
    Jävligt intressant att du inte ens kan kommentera, än mindre be om ursäkt när jag uttryckligen skrivit att du gjort mig ledsen på riktigt.
    Mycket intressant när du nu vill att andra ska be om ursäkt till dig och skriva "kram".

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2011-02-28 17:47:14 följande:
    Telgebo:
    Jävligt intressant att du inte ens kan kommentera, än mindre be om ursäkt när jag uttryckligen skrivit att du gjort mig ledsen på riktigt.
    Mycket intressant när du nu vill att andra ska be om ursäkt till dig och skriva "kram".
    men vet du? vi lägger ner... det är onödigt att ödsla energi på en massa trams eller hur?
    våran tråd som brukar vara så mysig... nu återgår vi till det tycker jag.. kram.
  • needtobreathe

Alltså, vad äre för mobbning här nu?! ;) Färnevik och Längtan, ni hinner först! Devin har lovat o stanna tills jag säger att det är ok, och de äre ju inte än! ;D

Haha ja gissningslistan ja.. nästa månad äre dags o gissa på oss aprilisar! ;)

• färnik
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 17:31:51 följande:
    så känner jag med, jäkla skit unge :) haha... vi ska minsann ha före henne! det gör vi en pakt på!
    jajamensan! det gör vi absolut! Skrattande
  • mallanis
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 17:43:12 följande:
    mallanis: men såg ju nu att du inte ska ha förns juli din rackare!!!! inte ska du hinna före... då jäklar.
    Nej nej Jag har inga planer alls på att hinna före er alls  ;) Men gärna JUNI inte juli ;) hahha
    Tredje gången gillt!?
  • Längtan efter liten
    mallanis skrev 2011-02-28 17:36:19 följande:

ahaaaa nu fattar jag. det är ju sofys grabb som heter devin... är ju helt blåst idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma