• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:31:51 följande:
    ja varför inte? jag tycker rent ut sagt att detta är skit barnsligt.. vi är väl alla här inne vuxna eller?det är bara att lägga ner det.. gå vidare nu, och det skriver jag till alla inte BARA till dig så du behöver inte ta åt dig allt!
    lägga ner hoppet gjorde jag i morse redan
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 16:40:20 följande:
    Okaj :D Hm, ja har så svårt o förklara.. men som konstant jäkla mensvärk som gör skitont, i både mage + rygg konstant, sen kommer de SD också o då blir ja typ kallsvettig o får andas annorlunda o så känns de som han ska ramla ut mellan benen på mig om ja är uppe just då, haha..
    ja det med att ha ska ramla ut kan jag också känna... det känns nästans om han ligger där nere redan :) haha..
    men du har nog liiite värre än mig ;) du ska ju föda vilken dag som helst :D
    Längtan efter liten är stor
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:38:44 följande:
    Du kanske ska uppsöka sjukvården om det är så illa?
    psyket menar du
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-28 16:39:06 följande:
    Var är ditt barn på 3 år? Hon/han måste ju ge dig massa energi och livslust!
    hos sin pappa hon där och går på dagis vet inte var hon bor pappan vill inte säga det
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • Längtan efter liten
    telgebo skrev 2011-02-28 16:41:01 följande:
    lägga ner hoppet gjorde jag i morse redan
    du ser ju hur du skriver?
    sa jag något om att lägga ner något hopp?
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:41:28 följande:
    ja det med att ha ska ramla ut kan jag också känna... det känns nästans om han ligger där nere redan :) haha..
    men du har nog liiite värre än mig ;) du ska ju föda vilken dag som helst :D
    Haha jaa, känns som han är påväg ut emellanåt för de trycker så neråt.. men jag - föda? Ja om 6 veckor ungefär ;) Inte innan dess.. har inte tid me de än! :D Du, Happi, Färnevik, Pinklove o en hel hög är ju innan! :D
  • telgebo
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:43:23 följande:
    du ser ju hur du skriver?
    sa jag något om att lägga ner något hopp?
    nej du skrev att jag var gjantif och skulle lägga ner och jag tackar för din förståelse oc pepp
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-02-28 16:44:52 följande:
    Haha jaa, känns som han är påväg ut emellanåt för de trycker så neråt.. men jag - föda? Ja om 6 veckor ungefär ;) Inte innan dess.. har inte tid me de än! :D Du, Happi, Färnevik, Pinklove o en hel hög är ju innan! :D
    ha ha ha ja men som om du tror att vi kommer få före dig då?
    inte jag kommer det iaf..jag kommer ju tom gå över tiden.. så jag väntar så fint på dig jag.
    men jag tycker nog din lille kille kan stanna liiite till iaf så du hinner med ALLT du ska göra -asg-
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-02-28 16:48:21 följande:
    ha ha ha ja men som om du tror att vi kommer få före dig då?
    inte jag kommer det iaf..jag kommer ju tom gå över tiden.. så jag väntar så fint på dig jag.
    men jag tycker nog din lille kille kan stanna liiite till iaf så du hinner med ALLT du ska göra -asg-
    Japp de trorjag faktiskt! Skrattande Vi kanske får ungefär samtidigt då ;) Men än kommer han inte komma.. sådeså ;)
  • färnik
    Pancakes skrev 2011-02-28 13:24:51 följande:
    Fast då försvinner väl vitsen med den? Att det ska vara luktfritt menar jag.
    Förvisso, men den fungerar ju som en vanlig soptunna/pedalhink då. Med första barnet gjorde vi så att vi la bajsblöjorna i hundbajspåsar, funkade bra!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma