• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes

Grattis, Sofy! Vad kul! Skönt med fostervattnet! Det ger mig hopp också eftersom jag är lite orolig för det dä.

Grattis MCT också till ditt VUL!!!

Har inte hunnit läsa ikapp alla sidor sen igår men de här två grejerna har jag snappat upp i alla fall :)

• Pancakes

Vad tyst det blev i tråden. Jag som sitter och käkar lunch framför datorn och hoppades på lite sällskap :)

• needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-03-01 13:01:39 följande:

Vad tyst det blev i tråden. Jag som sitter och käkar lunch framför datorn och hoppades på lite sällskap :)

Jag e häääär, men småkikar lite på olika serier samtidigt så inte alltid ja läser direkt! ;) Va blev de för lunch?

Och ang mitt TUL - ja, så jäkla gött! Nu stannar han tills jag säger att de är dags o kika ut! ;)
  • Längtan efter liten

åååh vilken gullig toarulle. sån ska införskaffas :)

är det bra med er tjejer?
    jag kommer inte vara inne så mycket denna vecka.
    Min barndomsvän kommer idag och stannar till lördag..
    Så imorgon ska vi till the studio
    och på torsdag blir det gekås...
    fredag får nog bli en slappe dag och på lördag så ska vi på 30 årsfest med 90 tals tema :S vad ska man ha på sig som gravid?

Längtan efter liten är stor
  • Muffe

Det där med kläder är jättesvårt!

Nu letar jag iofs snygg klänning och inte 90-talskläder... vad hade man på sig på 90-talet?

Tar gärna emot tips på snygga klänningar, igen. Kanske inte behöver vara gravidklänning heller!

• Pancakes
    needtobreathe skrev 2011-03-01 13:04:36 följande:
    Jag e häääär, men småkikar lite på olika serier samtidigt så inte alltid ja läser direkt! ;) Va blev de för lunch?

Och ang mitt TUL - ja, så jäkla gött! Nu stannar han tills jag säger att de är dags o kika ut! ;)

Ja, klart han ska stanna lite till! Är det färdigt med UL och TUL och sånt för din del?

Det blev en grekisk sallad!

Längtan, vad kul med 90-talstema! Tights med färglada USA-sockar och nån storpolo känns väldigt 90-tal. Snyggt? Njae, men kul!

• needtobreathe
    Pancakes skrev 2011-03-01 13:12:16 följande:

Ja, klart han ska stanna lite till! Är det färdigt med UL och TUL och sånt för din del?

Det blev en grekisk sallad!

Längtan, vad kul med 90-talstema! Tights med färglada USA-sockar och nån storpolo känns väldigt 90-tal. Snyggt? Njae, men kul!

Nope, sista TUL blir om 3-4 veckor, o sen ctg-kurvor, hinnsvep osv o igångsättning nånstans runt 38+0.. :) 6 veckor kvaaar! 42 dagar blir de va? :D

Åååh va gott!
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-03-01 13:04:36 följande:

haha har du koppel på honom? skönt att allt såg bra ut? göttmos..

nu blev jag ju sugen på potatismos, varför skulle jag skriva sådör ?:S
    Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-01 13:14:37 följande:
    haha har du koppel på honom? skönt att allt såg bra ut? göttmos..

nu blev jag ju sugen på potatismos, varför skulle jag skriva sådör ?:S
    Koppel? Ja, har inte alla det? Drömmer Han har sitt koppel vid halsen.. precis som de ska va ;) Hahaha.. navelsträngen alltså.. moahah!
  • Pancakes

Sötfilur, du behöver nog inte köpa en gravidklänning. Köp bara en som är skuren under bysten.

Vill också gå på fest och ha klänning!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma