• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • acure

Skönt att du får tid till TUL Småland, även om vi hoppas att du slipper gå så långt. Jag skulle också vilja göra tul, fått för mig att jag kommer få en stor bebis efter att ha läst en blogg om en tjej som fick en bebis på 6 kg och 59 cm!!! Då blev jag livrädd!!! Haha, men min Bm tror att bebisen är normalstor får gå på hennes ord. Gud vad man får för sig mycket nu när man bara går och väntar...

• Mabaja
    acure skrev 2011-03-05 22:19:49 följande:
    Skönt att du får tid till TUL Småland, även om vi hoppas att du slipper gå så långt. Jag skulle också vilja göra tul, fått för mig att jag kommer få en stor bebis efter att ha läst en blogg om en tjej som fick en bebis på 6 kg och 59 cm!!! Då blev jag livrädd!!! Haha, men min Bm tror att bebisen är normalstor får gå på hennes ord. Gud vad man får för sig mycket nu när man bara går och väntar...
    min bm sa till mig när vi var på sista kollen i 40+4 "det är en stor bebis det här"... En vecka senare kom Wilda och var alldeles lagom stor, 51 cm lång och 3485 tung! :) Vadå stor? =)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Smålands jänta i storstaden

Hahahahaha

Jag har en så vidrig klåda på magen så jag bad sambon googla på vad jag kan göra för att lindra klådan innan jag kliat bort all hud, stolt kommer han tillbaka och säger att jag ska strö HAVREFLAR på magen!

Nej säger jag och menar att han måste läst havregryn men nej då han var säker!! Hahaha

Gissa vem som hade rätt?!

• needtobreathe
    acure skrev 2011-03-05 22:14:28 följande:
    Sofy: tack du! Hur mår du idag?
    Luuuugnt! :)

Jodå, huvudvärk, trött som attans o ont. Annars bra!

Du?
  • telgebo

Ingen som vet svaret på min fråga som jag ställde imorse?

Gravid v.6+6 BF 24/10 Efter 19 mån slit och ett MA
  • acure

Småland: havreflar! Haha vad rolig han är. Funkar det med havregryn då? Eller kliar det fortfarande? Om du har mildoson hemma kan du prova det. Det hjälper mot allt!! :)

• acure

Sofy: samma här, hemskt trött och ont i kroppen. Ska gå och lägga mig nu orkar inte vara vaken en minut till. Tycker att du har varit duktig idag och tagit det lugnt. Förstår att det måste vara jobbigt för en duracellkanin som du.:)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma