Inlägg från: SmåBustroll |Visa alla inlägg
  • SmåBustroll

Plus igen efter mf/ma

Här hålls Tummar och tår så hårt att de blir blå!!! Grattis mimmi!!!

• SmåBustroll

Spännande KMW! Nära nu.

MIMMI, Du är starkast!!! Heja Heja Heja!!! Du kan få komma hem till mig och sortera flyttstök och vika kartonger och slänga saker om du behöver distrahera dig i helgen Då tar även resan ett bra tag dock.... Så kanske att bli hotat av KMW har bättre effekt

• SmåBustroll

Ah, brottningsmatch kanske slår två flugor i en smäll! Smart

Toppen Mimmi! Då tar jag en paus nu och dricker lite kaffe istället

• SmåBustroll
    KMW skrev 2012-12-07 12:02:45 följande:
    Gör det Bustroll.

Fast på fullaste allvar Mimmi, du kommer inte må bättre av mer testande, och det förändrar inget heller för den delen. Givetvis önskar vi alla att det går bra den här gången, kanske mer än någonsin, men inget kommer att förändras för att du nojjar ihjäl dig med några fler test.

Sååå, ta hand om dig, mys i soffan med en bra bok, tända ljus och en kopp härligt te.

Kram

Kloka ord! Oro, vad man än oroar sig för, löser sällan några problem. Resulterar mest bara i att man mår dåligt

Kollat någon bra film på sistonde? Tv-serier? Ta en tur på stan och sitt på ett kaffe och se på alla julstressade människor som springer runt och yrar?

Kram!!!!
  • SmåBustroll

Nej mimmi!!! Skickar tusen kramar och håller tummar och tår att det bara är falskt alarm!

• SmåBustroll

Grattis igen KMW. Låter ju som det gick riktigt smidigt, trots sugklockan. Så skönt!

Åh, börjar längta till förlossningen i januari nu! Har fått ordnat så jag har en BM i närheten som kan komma med kort varsel om det verkar gå fort (tar bara två minuter om hon är hemma). Hade ett mkt trevligt samtal med henne häromveckan! Glömde dock fråga henne vad hennes tjänster kostar... Men det tror jag bara får vara. Kan ju inte vara så galet mkt, och det är värt MASSOR att slippa föda i bila/ambulans längs en snöig väg känner jag. Så jag får ta det som det kommer Bekymrar mig just nu mer för jul och att vi skall ha jul här hemma med våra respektive familjer Jag måste sluta vara ett sånt kontrollfreak. Kommer bli knäpp annars. Knasig är jag, känner jag Ha ha.

• SmåBustroll
    LisaVäntar skrev 2012-12-10 13:10:25 följande:
    Lät härligt KMW! njut av bebis i lugn och ro!!

Vilken bra lösning småbustroll! Skönt att veta att det finns hjälp så nära.

Ja väldig skönt. Så nu behöver jag inte bekymra mig så mkt för just den biten!!
  • SmåBustroll

Åh, är sugen på lite nya kläder. Eller i vart fall något fint att ha på mig på julafton. Försöker hitta någon ok aminingsklänning som också passar när man är gravid. Men svårt att handla på nätet tycker jag. Men smart om jag hittar en klänning jag kan ha nu och sedan

Trött idag. Belv sent igår när  jag var med en väninna på julkoncert. Supermysigt, men hade sååååå svårt att somna när jag kom hem samt vaknade kl 5 och kunde inte somna om. VIlar och vilar men längtar efter barnen som är på dagis. Orkar inte ha dem hemma en hel dag, men tycker det är ensamt  och tomt när de är på dagis.  Skall snart hämta dem!! Skall laga en slags pankakor med filmjölk och havregryn (sveler el lapper) till middag Har inte provat att laga det själv förr, men smakat då en vän lagat. De är gooooooda. Blir intressant att se om jag lyckas Har även lite bakprojekt kvar innan jul. Mera pepparkakor och saffransbullar behöver bakas.

Funderar på om jag kanske skall ta och packa en väska till förlossningen snart också... Innan jul i vart fall får jag  nog göra det. Kan ju vara bra att ha gjort.  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma