LisaVäntar skrev 2012-08-19 16:40:03 följande:
Småbustroll: vad är det som händer i höst då? Jag är glad att det verkligen inte händer något annat här, hade inte gått!
Dag och natt: haha, det var väl på tiden?! Har ni mycket kvar annars?
Acure: tack! Lite galen kommer jag nog hinna bli, men än så länge går det kanske bra. Förutom idag, över 30 grader varmt!! Var ska man ta vägen?! Jag kände förresten denna i 12+ så jag tror på det :) kände sparkar på utsidan i 15+! Starkt tös plus moderkakan i bakvägg!
Pixerpie: skönt att du trivs på jobbet, förstår det kan vara tungt. Jag är trött fast jag bara ligger!
Jo det är lite rörigt med utformningen och innehållet av min tjänst på jobbet... Skulle egentligen haft lite andra arbetsuppgifter nu i Augusti, men så blev det gamla vanliga ändå. Förvisso med min chef helt införstådd i att min kapacitet är lite begränsad, men min hjärna vill inte fatta, så jag är lite
frustrerad över att jag inte orkar köra på som vanligt.
Sen så planerar vi bröllop i oktober och har vi lite tur så hittar vi även ett större hus att flytta till i höst. Trevliga saker, men energikrövande och stressande.
Ang bebis så kände jag denna, nr tre, tydligt vecka 17. Osäker innan... Nr två kände jag redan lite runt vecka 14. Nr ett nån gång efter rul. Men då med placenta fram. Bak med nr två. Nu vet jag inte ännu. Får se den 27