• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Odd jag ser ett jätte jätte jätte litet streck så litet men jag ser att det har varit ett +
    om du inte testar imon så vänta ca till hmm Fredag om du kan..

Telge Troligtviss för tidigt men ett + var det iaf höhöhö
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-21 23:46:35 följande:
    Skrattar va fan gumman jag e ju NYFIKEN haha testa dig i morgon om du har många tester kvar ..
    Jo men detta kanske var meningen hihi 2 blöjbarn haha det går nog bra ska du se
    Bara sova nu sen test i mon om du känner för det ställer för att tänka och noja sig.
    1000 tals krammar till er kaniner
    2 blöjbarn??? Haha...E har blöja han med....
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • telgebo
    Odetta skrev 2011-03-21 23:46:11 följande:
    Alltså....det syns ju knappt alls på bilderna...ser ni nått??? (jag såg som sagt innom tiden och nu när det torkat syns det ännu bättre men ja...det är supersvagt)

På översta bilden kan jag ana ett svagt svagt + men det är så svagt att jag skulle tolka det som negativt och avvakta och se. När mina test är sådär så brukar det vara så och mensen kommer, men eftersom du inte har nåt BIM datum att gå på så är det svårt att veta om du testat för tidigt eller om det är negativt.

Jag tycker du ska vänta i minst 2 dagar till för HCG:et fördubblas ju varannan till var tredje dag vad jag läst mig till.
    Gravid v.9+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-21 23:50:20 följande:
    Odd jag ser ett jätte jätte jätte litet streck så litet men jag ser att det har varit ett +
    om du inte testar imon så vänta ca till hmm Fredag om du kan..

Telge Troligtviss för tidigt men ett + var det iaf höhöhö
    Men du testade ju negativt skrev du ju med CB 5 dagar före BIM, ha ha, hur ska du ha det ?

När kommer du till Stockholm? Tid att ses?
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-03-21 23:25:37 följande:
    Altså ja...jag veeeet

När jag nuddar vid tanken blir jag fnittrig.....men det skulle inte vara bra. Mådde som sagt så himla dåligt, har fortfarande foglossning och shit vad tätt det skulle vara.
    och jag skulle vara grymt avundsjuk på dig! vad säger mannen?
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    telgebo skrev 2011-03-21 23:51:19 följande:
    På översta bilden kan jag ana ett svagt svagt + men det är så svagt att jag skulle tolka det som negativt och avvakta och se. När mina test är sådär så brukar det vara så och mensen kommer, men eftersom du inte har nåt BIM datum att gå på så är det svårt att veta om du testat för tidigt eller om det är negativt.

Jag tycker du ska vänta i minst 2 dagar till för HCG:et fördubblas ju varannan till var tredje dag vad jag läst mig till.
    Odd: jag har sett att CB har ett streck sådär på mitten redan innan man kissat på testet eller doppat den i urinen, så det kan ju vara det också som du ser/tolkar som ett plus. vet inte om du fattar vad jag svamlar om just nu
  • Odetta

telge o 2barnsmamma:

jag ska försöka hålla mig o inte testa i morgon...dyrt med test o jag har bara ett kvar (även om jag funderar på att beställa några fler på nätet....nej fy...får inte!) ska testa om 2 dagar....då vet vi.

nu ska jag gå lägga mig. puss & kram alla goa!!! *nattinatt*

• Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-21 23:53:43 följande:
    och jag skulle vara grymt avundsjuk på dig! vad säger mannen?
    han vet inget....har smygit med det här för jag vill inte oroa honom om det inte är nått....
  • Odetta
    telgebo skrev 2011-03-21 23:55:49 följande:
    Odd: jag har sett att CB har ett streck sådär på mitten redan innan man kissat på testet eller doppat den i urinen, så det kan ju vara det också som du ser/tolkar som ett plus. vet inte om du fattar vad jag svamlar om just nu
    jag kollade testet innan jag tog det, då var det blankt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma