• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 10:54:45 följande:
    Odd jag har typ 20 tester jag med bara säg till om du vill ha! Haha

Jag köpte typ 25 å använde 3 innan mitt plus!
    Haha....gulle dig med! Jag säger till i så fall, nu verkar det ju komma några test

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Fru O Mamma Kokkonen

telgebo: Oj.. det blev lite ot här känner jag :O) Inte min mening, ni får gärna säga till isf... Jag har knäproblem, alltid haft med mitt vänstra knä, titt som tätt har jag bara fallit på marken, det var mer när jag var barn. Nu är det kontrollerat!! Har du sjukpenning nu och kommer söka sjukersättning sen? Jo, har ju sjukpenning till 20/10, bebis är beräknad till 13/11. Vad "dåligt" jobbigt att hon är sjuk så ofta? Skulle jag känna iaf... :O/ Jag är bara 27, 28 blir jag 5/4 och har en söndersliten rygg/kropp....

• telgebo
    Odetta skrev 2011-03-22 11:14:41 följande:
    KRAM till telge!
    Tack vännen
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Nuttans Mamma skrev 2011-03-22 11:25:32 följande:
    telgebo: Oj.. det blev lite ot här känner jag :O) Inte min mening, ni får gärna säga till isf... Jag har knäproblem, alltid haft med mitt vänstra knä, titt som tätt har jag bara fallit på marken, det var mer när jag var barn. Nu är det kontrollerat!! Har du sjukpenning nu och kommer söka sjukersättning sen? Jo, har ju sjukpenning till 20/10, bebis är beräknad till 13/11. Vad "dåligt" jobbigt att hon är sjuk så ofta? Skulle jag känna iaf... :O/ Jag är bara 27, 28 blir jag 5/4 och har en söndersliten rygg/kropp....
    Jag har försörjningsstöd nu och hur det blir framåt i höst och så vet jag inte. Är så snurrigt nu med allt. Dagens möte inställt och fredagens möte med kommunen inställt. Mitt i allt lägger datorn av men nu är jag här igen.

Jag blir 37 år i höst, fyller det runt BF, skiljer bara några dagar så bebis kanske föds samma dag som jag fyller 37 år.
    Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Längtan efter liten

haha odd, nu verkar du kunna testa som en gaaaalning :D

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    Längtan efter liten skrev 2011-03-22 12:59:07 följande:
    haha odd, nu verkar du kunna testa som en gaaaalning :D
    Ja, vi väntar med spänning! Om det är nytt plus så får du starta en ny tråd som heter "Plus igen efter plus igen efter mf/ma". Här ska vi minsann följas åt genom allt :)
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2011-03-22 13:19:14 följande:
    Ja, vi väntar med spänning! Om det är nytt plus så får du starta en ny tråd som heter "Plus igen efter plus igen efter mf/ma". Här ska vi minsann följas åt genom allt :)
    ha ha ha. ja jääädrar du :) där ska vi väl alla hamna tillslut =)
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    Längtan efter liten skrev 2011-03-22 13:44:51 följande:
    ha ha ha. ja jääädrar du :) där ska vi väl alla hamna tillslut =)
    Ja, förr eller senare i alla fall :) Man får hoppas att man slipper drabbas av ett till missfall där emellan bara. Man lär väl vara lika nojig nästa gång. Nej usch, sånt ska vi inte tänka på nu. Här är vi gravida och mår bra!

När är BF för dig? Om några veckor va?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma