• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Odetta skrev 2011-03-21 23:57:36 följande:
    telge o 2barnsmamma:

jag ska försöka hålla mig o inte testa i morgon...dyrt med test o jag har bara ett kvar (även om jag funderar på att beställa några fler på nätet....nej fy...får inte!) ska testa om 2 dagar....då vet vi.

nu ska jag gå lägga mig. puss & kram alla goa!!! *nattinatt*
    Du får uppdatera oss på onsdag då eller menar du kanske torsdag? ta då på morgonurin, det är säkrast.

Nu ska jag också sova. Hörs imorgon och håll tummarna att datorn inte krånglar imorgon när jag slår på den.
    Gravid v.9+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-21 23:55:52 följande:
    jag ser ingenting på testen!
    jag vet, det blev inga bra bilder...
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • telgebo
    Odetta skrev 2011-03-22 00:02:29 följande:
    jag kollade testet innan jag tog det, då var det blankt.
    På mina CB så ser man ett grått lodrät streck innan man testar som sitter i mitten.
    Gravid v.9+1 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-21 23:24:17 följande:
    det går framåt! Underbart! =)
    Haha jaa lite iallafall ;) Jaja efter nästa vecka kan han komma! :D
  • needtobreathe

Haha sova me de här onda.. jo tjena! Går inge vidare. Så gick upp o lagade mat o gjorde matlåda till C, o lite makaroner till mig, o en äggmacka. Nu sitter ja i sängen o funderar på en citodon (kan ta de enligt läkaren eftersom ja har såpass ont + att sd är så kraftiga) så kanske ja får sova nåra timmar iallafall.. klockan ringer snart igen.. puuuh..

• Evve81

Sofy: Hoppas du fått sova!

Odd: Spännande. Jag ser inget plus på dina bilder men du får som sagt testa igen och kolla! Kram till dig!

EGO: Jag är ju så himla trött jämt och inte blir det ju bättre när min 3 åring vaknar mellan 04.05 VARJE dag. Det beror dessutom på att han måste sova på dagis. Han går på världens mest trångsynta dagis (i den frågan) de har ingen vakenvila för de barn som inte behöver sova. Tyvärr somnar han ju på dagis och sover nästan 1h. Hemma sover han inte och han är ju morgonpigg ändå. PÅ dagis menar de att eftersom han somnar och inte bråkar om det så behöver han sova. Ehhh mina barn är väldigt "snälla" och ifrågasätter inget på dagis och skulle någon lägga mig på en dyna kl 12 på dagen skulle jag med somna även fast jag inte heller behöver det. Det känns ju fantastiskt bra om han ska vakna såhär tidigt tills vi tar hem honom från dagis. URK! Hade samma diskussion med dottern och samma problem och inte lär det väl bli bättre nu heller! Var bara tvungen att få klaga lite!

• Muffe

Sofy, jag har tänkt en del på Devin och kom fram till att jag tror att han kommer bli världens lugnaste och snällaste bebis utanför magen, helt säkert Vi får väl se hur det blir när han föds i helgen

Själv har jag enormt svullet ansikte så jag försöker gömma mig på jobbet, inte så roligt!

• Mabaja
    Muffe skrev 2011-03-22 07:58:04 följande:
    Sofy, jag har tänkt en del på Devin och kom fram till att jag tror att han kommer bli världens lugnaste och snällaste bebis utanför magen, helt säkert Vi får väl se hur det blir när han föds i helgen

Själv har jag enormt svullet ansikte så jag försöker gömma mig på jobbet, inte så roligt!
    det är inte kul på slutet när man samlar vätska... men det försvinner fort efter förlossningen! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Muffe

Trodde inte jag skulle samla på mig vätska, men det är värst på morgonen och sen går det ner mer och mer. Har även börjat med stödstrumpor nu, sexigt

Nu börjar jag enligt mig få en riktig kula, ska ta foton snart så ni får se

• telgebo

Nån som vet när man går in i kalendermånad 3? Tycker jag vart i andra kalendermånaden nu hur länge som helst.

Gravid v.9+2 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma