• MCT79

Plus igen efter mf/ma

M I M M I skrev 2012-01-26 12:27:43 följande:
    Hahahaha, skönt att du har humorn i behåll iaf, MCT, så länge den finns oroar jag mig inte för ditt förstånd ;)
    Näe humorn får inte försvinna... då kan man lika gärna sluta leva.... Glad
    Väntar tvillingar! 35+2 idag!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-26 13:25:05 följande:
    Hahahaha! MCT du är ju oslagbar! Tycker synd om dig samtidigt som jag inte kan låta bli att skratta åt bilden jag får upp i huvudet! Du måste skriva ner såna här saker så du inte glömmer det så du kan berätta för tvillingarna sen.

Jag har varit ute och promenerat 1,5 timme nu och var så sjukt sugen på pizza så nu har jag ätit en halv! Det mesta jag har ätit sen i måndags! Gick utan problem men nu börjar det ta stopp.  
    Gott med pizza! Salt är något jag genomgående varit sugen på denna grav... medan sött inte lockat alls som det brukar.... därmed inte sagt att det inte lockat alls....  Skäms

Jodu alla blåmärken, skrapmärken och skavanker dokumenteras. Det finns bild när jag ligger på golvet med kräkpåse och kuddar efter någon alla mina svimningar...
    Allt ska sammanställas till en fin bok med titlen: "nej mamma är inte arg, hon är besviiiiken........."

Var det rätt Mimmi??  Cool
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-26 16:57:53 följande:
    Haha vilken rolig dröm jag drömde nu under min eftermiddagstupplur! Jag och sambon, Sofy med sin familj (!) och min bror med sin familj hade köpt hus tillsammans som vi nu skulle flytta in i! Jag var glad över att vara först på plats så vi kunde välja störst sovrum... :D
    Hahahhah! Meeen....Sofy... då är det nått jag måste berätta först... ;)
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-26 17:04:38 följande:
    Haha ja om vi ska bo ihop så måste allt fram!
    Precis! Alla korten på bordet!!  Cool
  • MCT79

Oh lyckan är total!! Jag har fått gå på toa ordentligt för första gången på 3,5 vecka!!

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-26 21:00:22 följande:
    Skitbra MCT ;)
    Ja SKITbra!!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-26 21:07:05 följande:

Tänkte bjuda på en magbild. Bli inte skrämda av ränderna bara!

V. 35+4

Ser ni att magen sjunkit? Har nu rumpan i navelhöjd sen några v tillbaka!

Fiiiin! Du har ju inte alls så mycket ränder som du sagt!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-27 06:30:57 följande:
    Igårkväll kom mannen hem och berättade "nu har jag köpt manliga nappar (babyblå med moln på) så nu måste det bli en pojke".
    Gud vad spännande! :D
    Väntar tvillingar! 35+3 idag!
  • MCT79

Idag har jag exakt en månad till BF.... om MAX 4 veckor är dom här... och jag fattar det fortfarande inte! :)

• MCT79
    JoWiAn skrev 2012-01-27 11:05:29 följande:
    HÄFTIGT!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har 107 dagar kvar. Helt galet... Jag väntade nyss på ÄL..  
    Det går vansinnigt fort efter ett tag... det tror man ju inte i början om man säger så....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma