Plus igen efter mf/ma
blää va hormonel jag e.. har precis storlipat för att de va fel på stavningen av mannens efternamn på flygbiljetten..å maken bara skratta för de va lätt fixat med ett samtal..
shit va löjlig jag e...
blää va hormonel jag e.. har precis storlipat för att de va fel på stavningen av mannens efternamn på flygbiljetten..å maken bara skratta för de va lätt fixat med ett samtal..
shit va löjlig jag e...
Godmorgon tjejer!!
Då var de dax för mig att göra mig iordning och dra till flygplatsen så jag får komma till lite sol å värme.
Hoppas ni alla får en bra vecka och att de går bra med alla former av undersökningar ni ska på!
Å sen får ni allt se till att inte ploppa ut några ungar innan jag e hemma igen.. jag kan ju inte missa all action ;)Så knip!! spec du sofy! hihi
Tack! Kanarieöarna.
Låter bra!!
Hej Tjejjer.. nu e jag hemma igen från gran kanarien. Lär aldrig kunna läsa i fatt allt ni skriver!
Så har jag missat någon som fött? Lyckade VUL och andra undersökningar?
Grattis till både Småland och Saifreee!!
Håller tummarna för att de går vägen imorgon och att du äntligen får träffa din lillfis!
Ujuj här händer de grejer!! Lycka till Småland och färnevik!!
Uch låter inget kul alls Mabaja!! hoppas de går bra!!
Telgebo spy.. de e inte kul men de hjälper.. de e det ända som hjälper mig när jag mår så illa.. att kämpa imot är som att fightas en fight du aldrig kommer vinna