Inlägg från: Sir Bubbalots mamma |Visa alla inlägg
  • Sir Bubbalots mamma

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-03-11 10:28:03 följande:
    Jag har VUL idag kl 13.45.
    Ja naveln är jättelustig, den är halvvägs ute och ser helrolig ut! Jag har till och med gjort tvättat den inuti, man ser ju innerväggarna och botten och knuten inuti och allt.
    Sen så har jag även fått HÅR på magen, en sträng från naveln liksom och rakt uppåt, till strax under brösten. Ser sjukt kul ut!  
    lycka till på Vul.. kommer se jätte fint ut ska du se :)

de där med hår har jag med fått!! hehe min man mobbar mig för de. att min "raggar sträng" är längre å större än hans!
  • Sir Bubbalots mamma
    Längtan efter liten skrev 2011-03-11 11:26:37 följande:
    Hur går det för alla som ska ha snart?
    jaa man undrar ju när de e så tyst från dom!
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-11 13:06:19 följande:
    Det har jag provat faktiskt men det hjälpte inte så det vita brödet har jag lagt på hyllan, te går om det är kokhett i små klunkar på sked.
    sugarrush skrev 2011-03-11 13:01:49 följande:
    Telgebo: för mig funkade ostmackor när jag mådde dåligt. Vitt bröd. Coca-cola var också effektivt mot illamåendet, kanske behövde jag bara få upp blodsockret...
    Nu 45 minuter kvar - NERVÖST! Hörs efteråt!
    Coca-cola med kolsyra eller utan?

Hur påverkas bebis med så dåligt näringsintag jag har just nu? Häromdagen fick jag bara i mig ett äpple men det var knappt alltså.
    bebisen klarar sig fint nu då den typ inte kräver alls mycket näring.. oroa dig inte.. å prostafen e helt säkert att ta å påverkar inte bebisen alls!
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-03-11 14:36:54 följande:

Tack för era tumhållningar, underbara vänner! Hjärta
    Känner mig så sjukt ödmjuk och rörd just nu att jag kan gråta.

Bebisen låg därinne och hade fest på coca colan jag drack till lunch; den sprattlade för fullt, den vinkade, den sparkade, gjorde en kullerbytta. Hjärtat slog för fullt och sjuksköterskan sade "vilken perfekt liten bebis". Läkaren pekade ut händerna, armarna, armbågarna, knät, låren, ja allt verkade finnas där. Längden mättes till 57.7 mm.

På bilden ser ni huvudet, axeln, hela armen inkl. handen. Magen och rumpan och det ena låret.  
    Verkar som om vi faktiskt kommer få barn i höst, svindlande tanke!

Tack tack TACK ni  är så fina!

OHH vilkken liten söt en!! Sååå härligt!!
  • Sir Bubbalots mamma

usch läste  nyss på aftonbladet om att nån dumpat ett dött nyfött barn i tunelbannan.. Gråter blir så ledsen när jag hör sånt.. förstår inte hur folk kan göra så...

• Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-03-11 15:55:27 följande:
    Kanske får bli postafen då om det här illamåendet ska vara såhär, frågan är bara hur jag ska fixa tröttheten, lite svår att dölja för andra, ska bort nästa helg.
    skyll på att du nyss haft en släng av flunsan eller nåt.. då e de inte konstigt att man e trött.. svårare är de att dölja illamåendet.. då kan ju folk tro att man fått kräksjukan å inte vilja va i ens närhet..
  • Sir Bubbalots mamma

Grattis!!!!! Härligt att höra att de gick bra!! Massor me kramar!!

• Sir Bubbalots mamma

Grattis Småland!!! Va bra att de gick bra trots att de inte gick som planerat!!

Härligt att höra!!
    Massor med kramar

• Sir Bubbalots mamma

Hoppas Charlie hämtar sig snabbt! Kramar till er båda!

Härligt att höra att ni kan få komma hem imån färnevik!! Trist att mjölken inte räcker till! Kraaam

• Sir Bubbalots mamma

Haha mabaja kanske e en ny Jesus på väg!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma