Plus igen efter mf/ma
Ja, din borde va 27 mm enligt detta sätt att räkna. Och min borde va runt 40...
Sommaren2005 och Odd: Det KAN gå BRA trots blödningar! och det ska det göra för er denna gång! Håller tummarna!
Har ju haft den underbara förmånen att peta på livmodertappen två ggr om dagen hela jäkla tiden också då jag stoppar in progesteronvagitorer! "Shit, oj, va låg den är idag." "Nu är den lite hård ska den va det?". Hahaha. MEN jag har lärt mig att livmodertappaen säger NADA om hur det är därinne iaf. Maria204: Å håller tummarn för imorn!!
Mabaja: Usch, lät som en jobbig tid. Men nu har ni kommit ur det tillsammans! Man känner sig oerhört gift efter såna upplevelser har jag märkt! Det kommer ju alltid något positivt ur det onda oftast! *kram*
Jag har molvärk i massor.. Livmodern växer ju mycket i perioder.. Så det är naturligt att känna molvärk.. Efter 9+0 kan folk känna att gravsymptomen minskar men det är ju för att gravhormonen inte behöver vara i samma mängd som tidigare och det mesta är "klart" och vips så är man inne i spökveckorna.. och då kommer ju tankarna "lever det? jag känner inget"..
Det är fullt normalt rontgensyrran! Njut av din graviditet så länge! =) För sen kommer ju foglossning, sammandragningar, uppsvällda ben och fötter och allt det andra som oxå är en del av graviditeten!