Plus igen efter mf/ma
Tack tack!
Ja, tror också äl stämmer bra. Jag vet ju exakt när äl var så men det kändes så bra att den växt på så bra!
Men nu vill jag ju se den IGEN. NU på en gång! Haha.
Vi fick ändå titta i säkert 20 minuter med tanke på att den vägrade ligga på sidan. Efter massa buffande så flyttade den på sig en kortis iaf. Hehe. Coolt att man kan flytta på den genom att buffa på magen redan liksom. ![]()
Det är en fantastisk känsla av att ligga och titta på lille bebisen där inne när det sprattlar som aldrig förr! och sen är det kul att se min mans reaktion! Han tvingade överläkaren på vulet i vecka 14 att skriva ut bilder till honom.. och han satt typ hukad framåt så långt det gick och ställde frågor och hade jordens största ögon! HAHA. Han var så söt!
HAHA, angående att buffa på magen,. Jag fick göra två rul för att den VÄGRADE att byta position.. Den trivdes alldeles ypperligt att ha sitt huvud mot min ryggrad så bm inte kunde kolla om allt stod rätt till. haha. den sparkade och slogs en massa när hon försökte flytta på den, men vägrade att ändra position.. haha, Envis krabat!