Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

ger upp hoppet denna månaden... BIM+1? idag men fortfarande inget plus med testlagrets stickor, men heller ingen mens...

Fick mf 5 juni och hade utslag på äl test 23 juni. Hade sex kvällen innan. Men tydligen så blev det inget.

Men när ska mensen komma tro??? I morgon är det 5 veckor sen MF?!??!?

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-09 20:38:55 följande:
    Förstår att du blir otålig, vi har varit/är där allihop...mina cykler blev lite längre efter mitt andra tidiga mf... tror den cyklen landade runt 40 dagar.
    Även om man får utslag på ältestet så kan det vara så att ägget inte släpper och då kan mensen bli försenad eller ibland tom utebli helt en månad. Jag hade nog fortsatt testa med ältester om du har tillgång till många för ibland gör kroppen ytterligare att försök att släppa ägget.

Håller tummarna för att din kropp skärper till sig snart... det finns inget så frustrerande som en kropp som strular när allt man vill är att försöka igen!

Kram på dig!
    Jag har tillgång till 13 st cb äl tester. Då jag inte fått utslag på testlagrets äl stickor på två månader så gick jag över till cb och dom visar ju KANON svar när det väl gäller.

Frågan är när jag ska börja testa med ÄL test? Ska jag kanske vänta en evcka och se om mensen kommer.

Jag har ju molande verk i nedre delen av tjej magen till och från under dagarna. Brösten ömmar till ibland även molverken går ner i ljumskarna och ut i låren.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-10 09:13:02 följande:
    Avvakta lite så... det _låter_ ju lite som gravsymtom men ibland ger mens på G samma symtom... vi pratade förut om att det vore praktiskt om naveln lyste rött eller grönt beroende på om man var gravid eller inte.. så man slapp analysera stickor och symtom.... praktiskt va? :)
    Ja det hade ju faktiskt varit en bra sak. Ja jag tycker också att det låter som det. Men jag har ju också 4 st cb vanliga test och sen ett cb digitalt.

Testade ju + med cb vanliga BIM+3 förra gången. (Det som slutade i MF). Och det är jag i morgon. Kanske ska ge det en chans i morgon bitti.
  • plutten02

God morgon!!!
    Offrade ett CB test idag på BIM+ någonting... Och jag vet inte men jag tycker mig se en lodrät linje... Har fixat lite med bilderna så ni kan väl se om ni ser något...

Bild på cb test

Plockade sönder testet med för att se om man såg linjen. och VISST, ser man en där???

• plutten02
    acure skrev 2011-07-11 09:59:16 följande:
    Plutten: stort grattis till ditt fina plus! :)
    Vågar inte säga att det är + ännu... Men jag hoppas. Dom har ju varit blanka ända tills idag. Får testa i slutet av veckan igen. Har ju 3 stycken Cb vanliga och ett digitalt kvar.
  • plutten02
    sugarrush skrev 2011-07-11 10:02:57 följande:
    Plutten, vilket fint plus! (Missade visst ditt inlägg)
    Om strecket kom upp inom 5 minuter (eller vad det nu står i intruktionen) så är det solklart positivt!
    GRATTIS!!! Gravid
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:06:29 följande:
    Åhh jag håller tummarna stenhårt! När ska du testa igen?? I morrn? I eftermiddag?  Om fyra timmar? Cool

"Hej jag heter Malin och är testmissbrukare"... Nu när Mabaja hindrar mig i mitt drogande måste jag leva genom andra! Skrattande
    Jag gillar verlkligen dina inlägg... Glad

"Hej, jag heter Anna och är testmissbrukare. Har varit det i ca 3 månader nu" Glad

Kan kanske bli ett i eftermiddag, med testlagrets stickor. men CB sparar jag nog till onsdag sen fredag och söndag... Sen om dom visar starkare plus så gör jag en fin avslutning med Cb digitala.

Men självklart så kommer jag testa varje morgon med testlagrets stickor för att se om jag får utslag med dom. Har ca 15 stycken i lådan.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:32:59 följande:
    Toppen! "eftermiddag, onsdag, fredag, söndag....."  *skriver in i kalendern*  Yähj!!

Hej Anna! hahah!
    Nu när jag tänker efter så kom sambon hem i fredags efter 14 dagars jobb... Då sa han "vad stora brösten har blivit" och visst fan har dom blivit det.

Även dom fula blodådrorona har ju kommit fram på bröstkorgen. Glad
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:41:36 följande:
    AHhah det första en sambo märker... sen kan man klippa sig och det tar dem två veckor att notera att nåt är annorlunda...  men om brösten växer reagerar radarn direkt! hahah!
    Ja det är konstigt )
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma