Plus igen efter mf/ma
Någon som testat med preg... Kan dom också ge falska + som cb? Tänkte köpa ett och testa i eftermiddag
Någon som testat med preg... Kan dom också ge falska + som cb? Tänkte köpa ett och testa i eftermiddag
Måste fråga... När ni tar era CB test... Kossar ni direkt på stickan eller doppar ni 5 sekunder i skålen där ni samlat urinen???
I morgon är det torsdag och det är dags för att nytt Cb test... Har 3 stycken som ligger... Gjorde ju ett i tisdags morse och det visade ju lika som i måndags... Så nu gjorde jag inget idag. Däremot gjorde jag ett testlagret sticka idag och inte ens någon tillstymmelse av streck.
Någon här inne som INTE plussat med testlagrets stickor med PLUS med CB vanliga???
Nä hönni!!! Det var nog spökstreck på båda mina CB test både måndag och tisdag. Idag var det inte ens någon tillstymmelse till något +.
Och testlagrets stickor är hur blanka som helst fortfarande.
Vad ska jag göra nu???
Vänta in mensen eller kan man ha sån tur att mensen hoppar över denna månaden så jag kan börja testa för ägglossningen kanske???
..........
Sambon lär nog åka på jobb i veckan... Åker måndag morgon och kommer nog hem på fredag.
Enligt äl kalendern här på Fl så har jag ÄL torsdagen den 28 juli... Om vi har sex på söndagen ca 4 dagar innan kan det lyckas då??? och sen på fredagen, om han kommer hem då.