Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Plus igen efter mf/ma

Men visst ökar testen... Detta är då taget på eftermiddagen.

• plutten02
    sugarrush skrev 2011-10-19 22:23:32 följande:
    Plutten jag har sett alla dina streck och visst ökar de! Kanonfint! Grattis igen!
    det kommer nog komma fler streck... I morgon kör jag ett vanligt och ett digitalt cb på morgonen. Sen kanske jag kan ge mig ett tag, Glad
    Men sen här stegring har jag aldrig fått
  • plutten02

Dagens tester... BIM+4 (enligt mina uträkningar). Men tror jag är någon dag efter då det digitala visade bara 1-2. Om någon vecka borde det visa mer också tycker jag. Glad

• plutten02

Ett litet test så här på helgen... Ja det är starkt fortfarande iallefall. BIM+6 idag enligt mina räkningar.

• plutten02

Jag är idag vecka 7 (6+1) så det går framåt. Får väl kanske ringa om en inskrvnings tid... Är ju dock 3e gången.

Någon som har svar på detta... Jag är sjukt trött hela dagarna och kvällarna... Skulle kunna sova hur mycket som helst...  Är det järntabletter som behövs???

• plutten02

Någon som vet vart man kan hitta mamma tröjor... Då inga amningströjor utan sånna som säljs på HM men jag vill hitta fler pack. HM säljer bara styck vis

• plutten02
    plutten02 skrev 2011-12-04 09:48:38 följande:
    Igår firade jag helgen med att gå in i vecka  12Glad
    Kan tillägga att jag mår sjukt illa hela dagarna fortfarande... Inget som hjälper... Det är inge kul längre. Trött är jag som ett svin... Skulle kunna sova hela dagarna
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma