-
Då får jag bara fram en LCHF app om jag bara skriver familjelivSir Bubbalots mamma skrev 2011-08-13 15:56:19 följande:familjeLiv.se men sök bara på familjeliv så borde du hitta den -
Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.
Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`??? -
Ingen mens idag och det är 28 dagar sedan sista mensen. Men testade igår på morgon och det var negativt testade idag också mpå eftermiddagen... Negativt... Så jag tror att jag väntar mens.
Har lite molande verk ibland som går ner i låren... Men inget annat... -
Skriver här med...
Ser ni samma som jag...? Vad ser ni???
Inte omgjord

LIte omgjord i färgen
-
Ska ta ett med morgon urin i morgon och hoppas på starkare. Detta var med kvällsurin.
-
Enligta mina uträkningar så hade jag i söndags... Men när jag testade igår BIM+1 på morgonen så var det blankt. Sen igår på kvällen så kom strecket.Safireee skrev 2011-10-18 06:32:19 följande:Jag ser! Spännande Plutten! När har du Bim?
Vet inte om jag kanske hade ÄL senare än vad jag trodde. -
alvedon är väl okej att ta när man är gravid?
-
Ni som gjort tidiga VUL:.. Har ni gått privat eller genom landstinget?
-
Jag bor i Kalmar. Dom har en www.kalmarprivatagyn.se/ som tar 300 kr.MCT79 skrev 2011-10-18 17:09:32 följande:Både och. De gånger jag gjort privat har de även varit anslutna till landstinget så det har kostat "som vanligt".plutten02 skrev 2011-10-18 16:42:05 följande:Ni som gjort tidiga VUL:.. Har ni gått privat eller genom landstinget?
Var bor du? -
Dom säger ju att sex ska inte skada och orgasm hör väl tillFruW skrev 2011-10-18 21:15:59 följande:Nej din stackare! Får man sämre immunförsvar när man är gravid?
Alltså, lite privat fråga, men ni kloka kan säkert hjälpa mig... Kan det äventyra graviditeten att få en orgasm? (ej samlag då...)