• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2011-03-02 15:17:36 följande:
    MCT, hur går det med magen? Några framsteg än? Jag är fortfarande tokförstoppad och har gått upp 3 kg på en vecka vilket är helt vansinnigt. Det måste vara de uteblivna toabesöken som väger en massa, fräscht liksom!
    Jag har druckit massa vatten idag och varit och tränat och ätit linfrön och frukt så nu hoppas jag att det blir fart snart, snälla!
    Jag tog Laktulos, två ggr, år filmjölk igår morse och sen hade jag ju sådär gräsligt ont i går em... å det satte fart på magen också....  jag behöver ju inte ge dig detaljer men låt oss säga att jag inte behöver skita de kommande 3 månaderna...   ;)

Så... jätteskönt.. jag hoppas det löser sig för dig med! Det är vedervärdigt att ha det sådär... nu tänker jag underhålla med fil och laktulos i lämplig dos..=)
  • MCT79

Grattis till alla lyckade VUL/RUL!

Mabaja, när är bim? ;)  Hur är det med din yrsel?

Sofy och andra progesteronexperter... jag har nu 14 vagitorier kvar och han ville inte skriva ut flera utan tycker det räcker såhär. Tydligen tar man till v 9 vid IVF och sånt?
    Nu funderar jag på om jag ska ta 2 ggr per dag ytterligare några dagar och sen trappa ner till 1 ggr per dag istället för att sluta cold turkey.... känns lite läskigt alltihopa just nu...

• MCT79
    Happiness skrev 2011-03-02 17:00:19 följande:
    Blir så trött att jag inte kan skriva från mobilen. Har suttit på sjukhuset och kan inte skriva. Varför gör inte FL något åt detta? Demon Hade varit så skönt att bara logga upp och skriva lite då och då...men nähä då...
    vad har du för telefon/app?
  • MCT79

Telgebo. Intrauterin betyder i livmodern. Uterus är livmoder, intra inuti/inom.

Jag var också tillbaka igen efter 10 dagar. Hon vet ju att du är orolig så det kan ju vara en anledning till att hon gav dig ytterligare en tid?

• MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-02 22:27:02 följande:
    MCT;

Jag svarade dig ang proggisar innan ;) Missade du det?
    Öhmm...jaaa... eller..vänta...jo..nej jag läste nog... lite i dvala här... oont och sover.. jo men jag läste. Hahha,,, shit jag hoppas det inte blir värre i skallen. ;)
  • MCT79
    MCT79 skrev 2011-03-03 08:10:52 följande:
    Öhmm...jaaa... eller..vänta...jo..nej jag läste nog... lite i dvala här... oont och sover.. jo men jag läste. Hahha,,, shit jag hoppas det inte blir värre i skallen. ;)
    Nu gick jag tillbaka och läste igen...  Om det inte är jättemycket jobb för dig så köper jag gärna ett par tre askar... skulle kännas lugnare i själen.... :S
    Näe han ville inte skriva ut mer alls.. sa bara att vid IVF så slutar man vid v, 7-8.. å när jag läser verkar en del sluta när de plussar... men jag får ju för misstänkt BRIST... vore ju förjäkligt om man slutade å så skiter det sig... :((
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-03 08:17:54 följande:
    Vaaaa, slutar i v 7-8? Nänä.. aldrig hört!! Tills v 12 när moderkakan tar över ska man ju ta dom! Puckoläkare! Haha, de är absolut inte jättemkt jobb för mig! Ska kolla me e-leg på hemsidan hur många jag har kvar o ta ut, o vad det kostar, så kan jag printscreena o kanske maila till dig så du ser själv? Eller har du nån annan idé?
    Nej det låter bra..=) Ska räkna efter hur många jag behöver med..=)  TACK!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-03 08:23:57 följande:
    Har kollat nu, har totalt 70 st o hämta ut.. alltså 70 st vagitorer.. de blir väl då 7 paket antar jag, med 10 i varje.. hur många behöver du?
    Tog du till 12+0 eller 11+0?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma