Plus igen efter mf/ma
telgebo skrev 2011-03-03 09:17:52 följande:
Usch känner mig irriterad, tränar ju på torsdagar, inget som känns roligt längre så jag ringde och avbokade idag då jag är så trött och absolut inte känner mig i form för det och har superont i brösten och känner mig konstig i magen. Då ska man liksom konstigt nog uppge skäl för tanten i reception varför man inte vill komma. Det ska väl hon skita i, inte outar jag min graviditet för henne i v.6 och hon har ju aldrig frågat förr när jag ringt och avbokat så hag begriper inte. Sen har hon mage att säga att du får betala för det här. man ska ringa och avboka minst 4 timmar innan och träningen börjar kl 10 så man ska alltså om man tex ligger däckad i en nemsk magsjuka tänka på att ringa senast kl 06 och avanmäla och det är 2 tim innan dom ens öppnar, dom är inte lie fräcka dom och nu säger kärringen, ursäkta att nää 2 timmar innan kl 08 kan man avboka till jahaa då står det väl i mina papper då och då har alla sagt fel till mig då för alla säger 4 timmar innan, så nu ska jag betala 100 kr för ingenting alls, känns så surt. Fy sånt gör mig så arg.