• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-03-03 09:17:52 följande:
    Usch känner mig irriterad, tränar ju på torsdagar, inget som känns roligt längre så jag ringde och avbokade idag då jag är så trött och absolut inte känner mig i form för det och har superont i brösten och känner mig konstig i magen. Då ska man liksom konstigt nog uppge skäl för tanten i reception varför man inte vill komma. Det ska väl hon skita i, inte outar jag min graviditet för henne i v.6 och hon har ju aldrig frågat förr när jag ringt och avbokat så hag begriper inte. Sen har hon mage att säga att du får betala för det här. man ska ringa och avboka minst 4 timmar innan och träningen börjar kl 10 så man ska alltså om man tex ligger däckad i en nemsk magsjuka tänka på att ringa senast kl 06 och avanmäla och det är 2 tim innan dom ens öppnar, dom är inte lie fräcka dom och nu säger kärringen, ursäkta att nää 2 timmar innan kl 08 kan man avboka till jahaa då står det väl i mina papper då och då har alla sagt fel till mig då för alla säger 4 timmar innan, så nu ska jag betala 100 kr för ingenting alls, känns så surt. Fy sånt gör mig så arg.
    Irriterande... varför ska hon veta om de ändå har sina avbokningsregler? Du skulle sagt att du har vinterkräksjukan men "jag tror jag kommer ändå, för jag vill ju inte förlora pengar".. se om hon vill ha dit dig...
  • MCT79
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-03 09:25:22 följande:
    TUL avklarat och nu är jag färdig med att vara gravid! Det är inte kul längre (SUPERMYSIGT dock när det inte är jobbigt) men efter TUL vill jag ha ut honom ännu hellre! Åter igen fick jag höra att det är ingen liten bebis....

39+4 idag och han beräknas väga 4113 NU! Dock fick hon inget bra mått på huvudet så snarare att hon mätte i underkant sa hon! Gaaaahhhhh! Om han stannar kvar hur ska jag då kunna få ut honom!!!!???

Drömde inatt att värkarna startade, vaknade och hade världens SD, kanske så att jag ändå hade en massa onda SD i sömnen? Åhhh snälla kropp, sätt igång! (desperat!? Jag!? Japp!!)
    Låter som det är dags för vräkning!
  • MCT79

Sofy nu har jag ringt Sigtuna och bölat!!  hahah! Stabil man är.......  Vi får väl se, han ska ringa upp...

• MCT79
    Pancakes skrev 2011-03-03 10:44:15 följande:
    Men oj, mår du dåligt?
    Jag får inte tillräckligt med progesteron utskrivet... (enligt mig..).. han tycker jag kan sluta om 5 dagar.. då är jag 9+2.. jag vill gärna fortsätta till v 12 som "alla" andra får göra...  (nu låter jag som 14 år jag vet!)
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-03-03 10:47:49 följande:
    Jaha, vad irriterande. Ja, visst brukar det vara till vecka 12. Det kan väl inte skada i alla fall? Var en trotsig tonåring du, det har du rätt till. Håller tummarna för att han ändrar sig.
    Ja eller hur? Men Sofy har lovat att langa annars... så det löser sig på nått sätt ändå. Vore bara trevligt att få det under högkostnadsskyddet för de är ju inte jättebilliga.
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 11:36:38 följande:
    nån av er som har katt ? måste ha en kunnig människa nu
    Jag är uppvuxen med katter men har ingen själv.. blev allergisk i tonåren... kanske kan svara ändÅ?
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 12:49:42 följande:
    Hahaha ja gör du det jag tvättar änderna nu hela tiden hahaha fast jag bara tvättar av bordet hahaha jag vill inte bli smittad av detta.
    Tvättar änderna`?? Stackars fåglar! Cool
    nu jeklar...
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-03 13:12:02 följande:
    ja det kan man göra haha men du vet vad jag menade va tvätta händerna
    Jo jag fattade... känner mig lite dryg bara! Tungan ute
    nu jeklar...
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-03-03 13:28:38 följande:
    Nu har jag ätit klart så nu kan jag läsa om äckel igen :)

Apropå sånt så är det ordning på magen igen, MCT. Sköööönt!
    Ingen är gladare än jag för din skull! Cool
    nu jeklar...
  • MCT79
    färnik skrev 2011-03-03 15:34:17 följande:
    Jag har faktiskt också hört att det vanligaste är att man bara tar dem 8 veckor...
    Ja det verkar väldigt splittrat... total ångest har jag kring ämnet iaf.
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma