• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Hihi, så härligt att dela tråd med er igen Mabaja och MCT! Klart ni ska hänga med oss!

Min bebis har varit helt GALEN idag! När jag satt vid mitt skrivbord idag sparkade den som om den ville sparka ner halva skrivbordet framför mig. Jag var tvungen att lugna den genom att lägga min hand på magen, annars så sparkade den så att det nästan gjorde ont! Så jag kunde bara arbeta med en hand!

Annars så har jag fått massor av sd idag. Normalt, jag vet, men ändå obehagligt. Känns som om någon liksom gjutit betong i magen från insidan.

Fjärde gången gillt?
  • Mabaja

Tack sugarrush att jag får vara med igen! :)

• Safireee
    sugarrush skrev 2011-06-27 22:31:51 följande:
    Annars så har jag fått massor av sd idag. Normalt, jag vet, men ändå obehagligt. Känns som om någon liksom gjutit betong i magen från insidan.
    Ja, känner igen den känslan! Obestämd

MTC och Mabaja: Tycker att ni ska vara kvar hos oss! Det är kul med lite nygravida i tråden och annars kommer ju tråden dö ut allt eftersom alla ploppar i sommar/höst. Jag och Telgebo kommer sitta här själva i mitten av oktober...och sen blir det tyst... Näe, ni får allt vara kvar! Solig
  • MCT79
    Safireee skrev 2011-06-28 09:03:06 följande:
    Ja, känner igen den känslan! Obestämd

MTC och Mabaja: Tycker att ni ska vara kvar hos oss! Det är kul med lite nygravida i tråden och annars kommer ju tråden dö ut allt eftersom alla ploppar i sommar/höst. Jag och Telgebo kommer sitta här själva i mitten av oktober...och sen blir det tyst... Näe, ni får allt vara kvar! Solig
    OKej då stannar jag! Solig
    Idag kl 13 har jag ett "utesluta graviditet i äggledaren VUL inför resa till stora dyra sjukvårdsstaden".... Vi hoppas allt är bra, men det är det såklart. Allt annat är otänkbart...
    Jahajaaa....
  • Evve81
    MCT79 skrev 2011-06-28 09:11:45 följande:
    OKej då stannar jag! Solig
    Idag kl 13 har jag ett "utesluta graviditet i äggledaren VUL inför resa till stora dyra sjukvårdsstaden".... Vi hoppas allt är bra, men det är det såklart. Allt annat är otänkbart...
    Jag håller mina tummar för dig! Klart ni ska vara kvar här! Sedan kan vi ju hoppas att ni får sällskap av ännu fler!

Idag kl 13 ska jag till bm. Jag hoppas då få veta att bebis ligger åt rätt HÅLL, att det inte är nåt fel på mina urinprover och att det ser bra ut. Måste väl också ta upp om mina smärtor i sidan som kommer och går...
  • Mabaja

Två veckor fick jag vara gravid innan första rosa på pappret dök upp! Nu får vi se om det kommer mer.:(

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-06-28 09:33:17 följande:
    Två veckor fick jag vara gravid innan första rosa på pappret dök upp! Nu får vi se om det kommer mer.:(
    neej nej nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! 
    Jahajaaa....
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2011-06-28 09:33:17 följande:
    Neeeej! Det kan ju också vara något annat!
  • Mabaja

Jag hade ju en del rosa med Wilda med så helt oförberedd är jag ju inte. Nu hoppas jag att det beror på gårdagens sexande (min man har haft en veckas semester och då blir man ju pilsk)...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma