• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe
    Devin 11 veckor! Tyst Idag! För 31 min sen! ;)

• telgebo
    Mamma till W skrev 2011-06-28 15:52:26 följande:
    Det var nåt reportage i Nyhetsmorgon för en tid sen där de sa att INGEN form av kattsand får nånsin spolas ner i toaletten. Varken sand eller pellets eller spån. :) men det är ju din pappa jag ska skälla på (eftersom det är hans katter)- inte dig. haha
    Ha ha, pappa och hans fru gör en massa dumt, spolar ner klorin i toan osv men ändå så snackar pappa mig till rätta om hur man ska sopsortera och om låg energi lampor och bla bla bla och så är han värsta miljöboven själv. Jag stänger av hörelsn många ggr där för pappas mun går hela tiden och jag orkar inte lyssna på allt. Men de sa nåt om att detta var typ biologiskt nedbrytbart.
    Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • needtobreathe
    Sugar;

Men då.. tänkte om de spridit sig, dvs sepsis.. men inte de :( Fy va jobbigt! Hur mycke dropp fick han nu då? :/ Hoppas allt blir bra snart!

Kramar! {#emotions_dlg.flower}
  • telgebo

Sofy: Jag träffas gärna om du vill

• Evve81

Telge: Ja mitt onda är värre än att föda barn kan jag säga. Hon tyckte jag skulle motionera men jag skulle inte tro det svarade jag för det är ju då jag får sådär ont.... Jag kan ju inte ska ta 2 alvedon och sedan ta en promenad

• Mabaja
    Sofy: Jag träffas gärna! Nästa vecka är full då jag jobbar 8-16 mån-fre. Så antingen i slutet av denna veckan eller om två veckor! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-06-28 16:20:27 följande:
    Telge: Ja mitt onda är värre än att föda barn kan jag säga. Hon tyckte jag skulle motionera men jag skulle inte tro det svarade jag för det är ju då jag får sådär ont.... Jag kan ju inte ska ta 2 alvedon och sedan ta en promenad
    Har du lämnat urinprov? Visade det på något? Jag har ju haft vita blodkroppar i min urin ändä sedan jag blev gravid.

Jag håller med dessa kramper gör ondare än att föda barn, fy tusan vad ont det gör.
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 16:24:46 följande:
    Sofy: Jag träffas gärna! Nästa vecka är full då jag jobbar 8-16 mån-fre. Så antingen i slutet av denna veckan eller om två veckor! :)
    Hmmm imorn kan jag nog om du skulle kunna då, tors är de läkarbesök o grejer hela dan! Annars kanske fre?
  • Evve81
    telgebo skrev 2011-06-28 16:26:14 följande:
    Har du lämnat urinprov? Visade det på något? Jag har ju haft vita blodkroppar i min urin ändä sedan jag blev gravid.

Jag håller med dessa kramper gör ondare än att föda barn, fy tusan vad ont det gör.
    Jag har lämnat urinprov idag och möjligtvis att det var lite äggvita iden och socker men hon skickade iväg det på nåt test i alla fall för att se så det inte är nåt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma