• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-06-28 16:27:19 följande:
    Hmmm imorn kan jag nog om du skulle kunna då, tors är de läkarbesök o grejer hela dan! Annars kanske fre?
    fredag kanske då... Vi har flängt runt så mycket på sistone så vill låta henne landa innan det är dags att flänga igen. Var ska vi ses?
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-06-28 16:27:52 följande:
    Jag har lämnat urinprov idag och möjligtvis att det var lite äggvita iden och socker men hon skickade iväg det på nåt test i alla fall för att se så det inte är nåt.
    Odling? Vet inte om dessa vitablodkroppar jag har är flytningar egentligen, tyckte min BM sa det nångång, igår hade jag en vik då min ord BM är på semester. Nåt socker har jag aldrig haft. Man blir ju lite orolig för detta och sedan att de inte kollar med urinprov vid rutin besöken hos BM när de vet att jag har dessa problem är ju bara konstigt.
    Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • telgebo

och så känner jag tryck neråt i underlivet och det har jag gjort sedan lång tid tillbaka och vik BM igår så bekymrad ut men min ord säger inget om det alls, hon höjer aldrig på brynen eller tycker nåt är konstigt trots låga värden, stor viktnedgång osv.

Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-06-28 15:24:41 följande:
    Andas in är väl inte det farliga? Så har jag inte förstått det iaf, utan det är väl att ha händerna i det samt i jord så man ska tvätta händerna noggrannt efter åt och skölja av all frukt och grönsaker noga.
    Jora man ska inte andas in det.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 16:34:25 följande:
    fredag kanske då... Vi har flängt runt så mycket på sistone så vill låta henne landa innan det är dags att flänga igen. Var ska vi ses?
    De förstår ja! :) Annars kanske vi kan lattja hemma hos er? Om de är bättre? :)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-06-28 17:04:07 följande:
    De förstår ja! :) Annars kanske vi kan lattja hemma hos er? Om de är bättre? :)
    Ni får jättegärna komma till oss och då fungerar morgondagen alldeles utmärkt! Bestäm dag! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-06-28 17:22:39 följande:
    Ni får jättegärna komma till oss och då fungerar morgondagen alldeles utmärkt! Bestäm dag! :)
    Vi kommer jättegärna imorn! Vi ska va hos läkaren här kl 9, klara kanske 9.30. Om vi åker mot er då, fungerar det? Kanske där runt 10.30 senast 11?
  • MCT79

*skvallrar lite till Mabaja om att sofy är tidsoptimist...*

Era nötter... träffas när jag åker till New York.... ack ack ack.... stackars mig.... eller? *flinar*

Jahajaaa....
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-06-28 17:34:25 följande:
    *skvallrar lite till Mabaja om att sofy är tidsoptimist...*

Era nötter... träffas när jag åker till New York.... ack ack ack.... stackars mig.... eller? *flinar*
    Hahahahha, va? Vadå tidsoptimist? Jag har hört att fina människor kommer sent? Stämmer inte de? ;)

Tsss... de är ju OSS de är synd om.. NY hade ja tackat ja till varje dag i veckan..... *mutter*

Devin önskar sig en present därifrån, han kan betala den själv säger han! ;)
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-06-28 16:09:14 följande:
    Sugar;

Men då.. tänkte om de spridit sig, dvs sepsis.. men inte de :( Fy va jobbigt! Hur mycke dropp fick han nu då? :/ Hoppas allt blir bra snart!

Kramar! {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det finns ju såklart en risk för det... vi får väl se vad proverna säger. Jag  hoppas på en lättbehandlad parasit, så att vi kan få en förklaring till eländet, och så att han kan få behandling och bli frisk. 
    Tror bara han fick en påse dropp, han var inte så farligt uttorkad.
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma