• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT

Tack tjejer
    Det känns helt underbart. Har just nu bf på min födelsedag 10 januari, får se om det ändras efter RUL.
    Är i v 13 (12+2) idag.

• MissT
    Safireee skrev 2011-06-30 13:15:49 följande:
    Wow, vad häftigt MissT! Grattis!! Skönt att du är förbi vecka 12 nu också! {#emotions_dlg.flower}
    Tack Ja det är jätte skönt. Nu börjar jag kunna slappna av mer och mer.
    Var så hätfigt att få se den lille sprattla runt i magen idag.
  • telgebo

Grattis Miss T. Ha ha, du och jag har BF på våra födelsedagar Jag hoppas dock att min lilla väljer att titta ut lite före BF eller nån dag efter så att bebis får en egen dag att fylla år på.

Gravid v.23+3 BF 23/10 Bara 115 dagar dit
  • MissT

Tack kjaam och telgebo
    Har två döttrar sedan tidigare och ingen av dem har kommit på BF så det gör säkert inte den här heller. Men gör den det så gör det inte så mycket. Så länge inte barnen har samma födelsedag så är jag glad. Vill att de ska ha varsin dag och min födelsedag känns inte så viktig längre.

• Evve81

MissT: Åh vad härligt grattis! MIn son är född på min födelsedag och det gör absolut INGENTING. Ganska skönt faktiskt för fokus blir ju på honom så att säga. Jag var också glad att han inte kom på storasysters födelsedag för jag behöver inte alls fira mig själv längre!

• telgebo
    MissT skrev 2011-06-30 16:12:37 följande:
    Tack kjaam och telgebo
    Har två döttrar sedan tidigare och ingen av dem har kommit på BF så det gör säkert inte den här heller. Men gör den det så gör det inte så mycket. Så länge inte barnen har samma födelsedag så är jag glad. Vill att de ska ha varsin dag och min födelsedag känns inte så viktig längre.
    Precis min födelsedag känns inte alls speciellt viktig längre så skulle bebisen födas exakt på BF så gör det såklart inget men jag skulle trots allt vilja att hon föddes några dagar före. Mina andra tre är födda före BF så jag har väl goda chanser att denna gör det också trots att de andra 3 är födda via igångsättning. Hoppas på att slippa igångsättning denna gång och slipper jag de komplikationerna jag hade då med de andra 3 denna gång så blir det med största sannolikhet en spontanstartad förlossning som jag vill ha trots att jag är gansla så rädd för att inte hinna in, att det ska gå för fort att jag tex är fullt öppen när jag kommer till förlossningen för att föda. Vill inte föda hemma helt själv eller i taxin på väg in, hua.
    Gravid v.23+3 BF 23/10 Bara 115 dagar dit
  • MissT
    Evve81 skrev 2011-06-30 16:16:34 följande:
    MissT: Åh vad härligt grattis! MIn son är född på min födelsedag och det gör absolut INGENTING. Ganska skönt faktiskt för fokus blir ju på honom så att säga. Jag var också glad att han inte kom på storasysters födelsedag för jag behöver inte alls fira mig själv längre!
    Tack Jag känner inte heller att jag behöver fira min födelsedag. Det är barnens födelsedagar som är viktiga. Mina tjejer är födda med en dags mellanrum och jag är väldigt glad att det inte blev på samma dag....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma