• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • plutten02

God morgon!!!
    Offrade ett CB test idag på BIM+ någonting... Och jag vet inte men jag tycker mig se en lodrät linje... Har fixat lite med bilderna så ni kan väl se om ni ser något...

Bild på cb test

Plockade sönder testet med för att se om man såg linjen. och VISST, ser man en där???

• sugarrush

Haha, härligt att ni tävlar i spyor tjejer!
    Testa mineralvatten, pepparmint, seaband, postafen, coca-cola... för mig var cocacola bra när det var som jobbigast (det var nog det låga blodsockret som delvis gjorde illamåendet...)

Fjärde gången gillt?
  • plutten02
    acure skrev 2011-07-11 09:59:16 följande:
    Plutten: stort grattis till ditt fina plus! :)
    Vågar inte säga att det är + ännu... Men jag hoppas. Dom har ju varit blanka ända tills idag. Får testa i slutet av veckan igen. Har ju 3 stycken Cb vanliga och ett digitalt kvar.
  • sugarrush

Plutten, vilket fint plus! (Missade visst ditt inlägg)
    Om strecket kom upp inom 5 minuter (eller vad det nu står i intruktionen) så är det solklart positivt!
    GRATTIS!!! Gravid

Fjärde gången gillt?
  • plutten02
    sugarrush skrev 2011-07-11 10:02:57 följande:
    Plutten, vilket fint plus! (Missade visst ditt inlägg)
    Om strecket kom upp inom 5 minuter (eller vad det nu står i intruktionen) så är det solklart positivt!
    GRATTIS!!! Gravid
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-07-11 09:14:01 följande:
    Haha, härligt att ni tävlar i spyor tjejer!
    Testa mineralvatten, pepparmint, seaband, postafen, coca-cola... för mig var cocacola bra när det var som jobbigast (det var nog det låga blodsockret som delvis gjorde illamåendet...)
    Seaband köpte jag i USA (mådde klart mer illa förra veckan men jag tror värmen och all den feta maten påverkar en del...) och det funkar kanon på mig! Det fanns inga receptfria tabletter att köpa där, jag frågade på flera ställen... men slipper man stoppa i sig piller är det ju toppen!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:05:01 följande:
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
    Åhh jag håller tummarna stenhårt! När ska du testa igen?? I morrn? I eftermiddag?  Om fyra timmar? Cool

"Hej jag heter Malin och är testmissbrukare"... Nu när Mabaja hindrar mig i mitt drogande måste jag leva genom andra! Skrattande
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:06:29 följande:
    Åhh jag håller tummarna stenhårt! När ska du testa igen?? I morrn? I eftermiddag?  Om fyra timmar? Cool

"Hej jag heter Malin och är testmissbrukare"... Nu när Mabaja hindrar mig i mitt drogande måste jag leva genom andra! Skrattande
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:06:29 följande:

Jag gillar verlkligen dina inlägg... Glad

"Hej, jag heter Anna och är testmissbrukare. Har varit det i ca 3 månader nu" Glad

Kan kanske bli ett i eftermiddag, med testlagrets stickor. men CB sparar jag nog till onsdag sen fredag och söndag... Sen om dom visar starkare plus så gör jag en fin avslutning med Cb digitala.

Men självklart så kommer jag testa varje morgon med testlagrets stickor för att se om jag får utslag med dom. Har ca 15 stycken i lådan.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma