• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204

Plutten: Jaghåller med! Ett solklart plus på en solig dag! Grattis!!

• Evve81

Plutten:Grattis klart det är ett plus!!!!! Vilken härlig början på veckan!

Maria: Ingen bebis än? Jag håller på städa kanske kan ge nåt men nu vill barnen vara ute så nu är det bara att gå ut!

• maria204
    Evve81 skrev 2011-07-11 10:16:19 följande:
    Plutten:Grattis klart det är ett plus!!!!! Vilken härlig början på veckan!

Maria: Ingen bebis än? Jag håller på städa kanske kan ge nåt men nu vill barnen vara ute så nu är det bara att gå ut!
    Nej. Jag ska också städa idag. Kanske sätter det igång något. Jag kände ju flera värkar igår, men heeelt lugnt under natten...
  • sugarrush
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:05:01 följande:
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
    Ohlala! Det var ett riktigt plussigt plus då!
    Hihi, vad glad jag blir för din skull! GRAATTTIIIIISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Jag har ett skitbra tips till alla er gravidisar!
    Europeiska försäkringar har en reseförsäkring som gäller ända fram t.o.m. vecka 32! Vanliga reseförsäkringar täcker bara fram till v.28, så med europeiska kan ni resa utomlands ytterligare en månad, försäkrade om ngt skulle hända!
    Vi ska ju till England nästa vecka, så jag är så himla glad att jag upptäckte detta! Kostade typ 300 spänn för en vecka och då slipper man även självrisk om ngt skulle hända eller man behöver göra en koll på plats.
    Fjärde gången gillt?
  • Mabaja

Sugar: Enligt vad jag hört så ska man ha försäkringar inom Europa till typ v 37 men Afrika och andra kontinenter till v 28... Det var iaf vad jag fick fram när vi åkte till Egypten förra året! :)

Nu har ju inte jag det problemet eftersom jag inte är långt gången alls när vi ska till Rhodos...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:10:57 följande:
    Jag gillar verlkligen dina inlägg... Glad

"Hej, jag heter Anna och är testmissbrukare. Har varit det i ca 3 månader nu" Glad

Kan kanske bli ett i eftermiddag, med testlagrets stickor. men CB sparar jag nog till onsdag sen fredag och söndag... Sen om dom visar starkare plus så gör jag en fin avslutning med Cb digitala.

Men självklart så kommer jag testa varje morgon med testlagrets stickor för att se om jag får utslag med dom. Har ca 15 stycken i lådan.
    Toppen! "eftermiddag, onsdag, fredag, söndag....."  *skriver in i kalendern*  Yähj!!

Hej Anna! hahah!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-07-11 10:29:25 följande:
    Ohlala! Det var ett riktigt plussigt plus då!
    Hihi, vad glad jag blir för din skull! GRAATTTIIIIISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Jag har ett skitbra tips till alla er gravidisar!
    Europeiska försäkringar har en reseförsäkring som gäller ända fram t.o.m. vecka 32! Vanliga reseförsäkringar täcker bara fram till v.28, så med europeiska kan ni resa utomlands ytterligare en månad, försäkrade om ngt skulle hända!
    Vi ska ju till England nästa vecka, så jag är så himla glad att jag upptäckte detta! Kostade typ 300 spänn för en vecka och då slipper man även självrisk om ngt skulle hända eller man behöver göra en koll på plats.
    Bra tips! Men jag tänker inte sätta min fot utomlands inom det snaraste... Kan ju hinna ändra mig förstås..=)
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:32:59 följande:
    Toppen! "eftermiddag, onsdag, fredag, söndag....."  *skriver in i kalendern*  Yähj!!

Hej Anna! hahah!
    Nu när jag tänker efter så kom sambon hem i fredags efter 14 dagars jobb... Då sa han "vad stora brösten har blivit" och visst fan har dom blivit det.

Även dom fula blodådrorona har ju kommit fram på bröstkorgen. Glad
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:36:10 följande:
    Nu när jag tänker efter så kom sambon hem i fredags efter 14 dagars jobb... Då sa han "vad stora brösten har blivit" och visst fan har dom blivit det.

Även dom fula blodådrorona har ju kommit fram på bröstkorgen. Glad
    AHhah det första en sambo märker... sen kan man klippa sig och det tar dem två veckor att notera att nåt är annorlunda...  men om brösten växer reagerar radarn direkt! hahah!
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:41:36 följande:
    AHhah det första en sambo märker... sen kan man klippa sig och det tar dem två veckor att notera att nåt är annorlunda...  men om brösten växer reagerar radarn direkt! hahah!
    Ja det är konstigt )
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma