• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mmmbop

Jävla glassbil =) Ring och klaga så kanske du får gratis glass?

Tack för återkopplingen kring testen iaf. Skönt att höra.

Jag har försökt få tid för VUL men gynmottagningarna är fullbokade nu under sommaren. Har mailat ultragyn (privatklinik i Stockholm) får se om de svarar och tar emot. Skulle vara väldigt, väldigt skönt att få se ett hjärta slå!

• MCT79
    Mmmbop skrev 2011-07-13 16:46:14 följande:
    Jävla glassbil =) Ring och klaga så kanske du får gratis glass?

Tack för återkopplingen kring testen iaf. Skönt att höra.

Jag har försökt få tid för VUL men gynmottagningarna är fullbokade nu under sommaren. Har mailat ultragyn (privatklinik i Stockholm) får se om de svarar och tar emot. Skulle vara väldigt, väldigt skönt att få se ett hjärta slå!
    Ahh var har du ringt? Jag tänkte ringa lite i morrn men det kanske bara är att ge upp då..=)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Mabaja

Nu kommer jag och inflikar fast jag skrev igår att jag lämnar tråden.

Mct om alla är upptagna i Sthlm- kolla Västerås! www.kvinnolakarna.se eftersom du bor i bro blir det ju inte jättelång extrasträcka till v-ås. Man behöver inte ens åka in i stan då man parkerar uppe på högskolan

• MCT79

Ohh tack Mabaja!! Håller tummarna för dig i morrn!! Å du vet att jag tycker du ska vara här...

• Mabaja

jo men jag orkar inte vara i en tråd där det finns en som önskar mig ett mf..

de i v-ås tar 300 för ett besök och har man frikort tar de det med. jag tänker boka ett besök där i v 13 typ för att se att det fortfarande lever om det ser bra ut imorgon.

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Evve81

Mabaja: Vi vill ju gärna vet hur det går för dig och att du ska vara kvar. Det är ju bara en som var så HIMLA taskig. Fast jag förstår att du både blir ledsen och förbannad det skulle vi alla bli! Jag önskar dig stort lycka till imorgon det kommer gå TOPPEN!!!!!!!

MCT: Jag väntade på glassbilen för ett tag sedan och kollade på nätet vilken tid den skulle komma hit ovh när jag bestämde att jag skulle börja kolla efter den så hade den redan varit här 10 minuter före utsatt tid...... Då var jag också besviken

• sugarrush

Mabaja, super-stort lycka till imorrn! Vilket tid är ditt VUL?

• Mabaja

Det är vul kl 14 imorgon! Min man tror stenhårt på att det finns hjärta som slår. Jag är mer skeptisk. Jag mår ju så bra!

• Evve81
    Mamma till W skrev 2011-07-13 18:26:35 följande:
    Det är vul kl 14 imorgon! Min man tror stenhårt på att det finns hjärta som slår. Jag är mer skeptisk. Jag mår ju så bra!
    Kanske är en pojke då om du mår bättre än förra gången??? Positiva tankar!
  • Mabaja
    Evve81 skrev 2011-07-13 18:31:42 följande:
    Kanske är en pojke då om du mår bättre än förra gången??? Positiva tankar!
    Det är det jag säger till min man att det måste vara en pojke om hjärtat slår. Förra gången kramade jag toastolen från v 6-30... Nu har jag spytt två ggr men det har varit för att det varit stopp i kanalen åt andra hållet. ;) Sen mår jag bara illa när jag är hungrig. Tröttheten har jag däremot! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma