• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Tack alla!! Sambon kommer bli överlycklig och LÄTTAD!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Labolinas

MCT: Det var ju kanonsiffror!! Måste fråga, när du blev gravid med tvillningarna - var det ÄL som kom av sig själv eller fick du hjälp av pergo eller något liknande?

Leaeva: Dagarna kommer gå fort och jag tycker det verkar som om du är vid gott mod Du får väl lära dig att handarbeta - börja sticka typ Det var dagens tips (kanske dåligt sådant), men jag hoppas verkligen att bebisarna stannar där inne så länge de behöver & gärna lite till!!

~Carpe Diem~
  • Labolinas

Angående förlossningsbrev, jag har nog något gammalt liggande om det är någon som behöver

~Carpe Diem~
  • MCT79

Angelina vi körde pergo en månad! Min äl kom inte varje månad efter alla missfall...

• Sir Bubbalots mamma
    Labolinas skrev 2011-08-24 19:46:14 följande:
    Angående förlossningsbrev, jag har nog något gammalt liggande om det är någon som behöver

Ohh skulle kollat in här lite tidigare. nu e jag klar med mitt men hade behövt de när jag skrev!

leaeva Hur går de hos dig?

• Bellas7

Kjaam jodå jag och winston fortfarande i sängen. 44 dagar kvar ju :(

Men ska in till smv på måndag och kolla min tapp så förhoppningsvis är den inte påverkad. I så fall blir det Lund för mig. Jag är 21+5 idag tiden går såååå sakta

Hur är det med dig ? Sängen bekväm ?? :)

• telgebo

Nån som vet hur man ansöker om medlemskap i den andra tråden Äntligen barn? Jag hittar ingen knapp på medlemstråden där man ansöker.

Gravid v.31+6 BF 23/10 Bara 57 dagar dit
  • Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-27 12:57:37 följande:
    Kjaam jodå jag och winston fortfarande i sängen. 44 dagar kvar ju :(

Men ska in till smv på måndag och kolla min tapp så förhoppningsvis är den inte påverkad. I så fall blir det Lund för mig. Jag är 21+5 idag tiden går såååå sakta

Hur är det med dig ? Sängen bekväm ?? :)

Lund? var bor du?  Jag hoppas på att allt se bra ut på måndag! Har du haft många sd nu de sista dagarna?

Jo de e ok här. har intagit soffan idag. maken e sjuk så han får sängen idag! Ligger å kollar på Hoodwinked 2! :)

Jag hoppas min bm ringer på måndag. dom lämna ju medelande till henne i tisdags.  

• Bellas7

Jag tillhör kristianstad men de tar inte innan v 28.

Hade mycket sammandragningar i går men än så länge lite mindre idag. Brukar ha runt 20 om dagen hade 30 minst i går. Men de flesta gör inte ont men är obehagliga.

Är det skönt på soffan :) jag glor på ice age 3 totalt tristess. Vilken dag är du på? 36 ?

• telgebo

Var är alla? Är det medlemsgrupp här också eller? Ingen som har svar på min fråga ovan?

Gravid v.31+6 BF 23/10 Bara 57 dagar dit
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma