• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Kjaam vänta nu här. Du har 34 dagar kvar sa vi.. Hallå vi var ju två på soffan :)

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-28 19:12:49 följande:
    Kjaam vänta nu här. Du har 34 dagar kvar sa vi.. Hallå vi var ju två på soffan :)

hehe just de sorry tar genast tillbax de.
  • telgebo

Fortfarande ingen som vet hur man ansöker till medlemsgruppen Äntligen barn?

Gravid v.32+0 BF 23/10 Bara 56 dagar dit
  • MCT79

Undrar om min migrän kan ha att göra med att jag slutat med crinone-gelen nu? bläää...

Ska snart ta den utlovade citodondosen och sova och bara hoppas det är borta i morgon så jobbet blir uthärdligt...

Telgebo, kan inte hjälpa dig tyvärr

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-08-28 19:51:14 följande:
    Undrar om min migrän kan ha att göra med att jag slutat med crinone-gelen nu? bläää...

Ska snart ta den utlovade citodondosen och sova och bara hoppas det är borta i morgon så jobbet blir uthärdligt...

Telgebo, kan inte hjälpa dig tyvärr
    Verkar inte vara nån som vet. Det är ju helt dött i den tråden nu då alla där verkar skriva i den stängda gruppen.
  • Alicia 72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-28 18:40:26 följande:
    Här har vi en som inte står ut längre att va gravid.. Har så ont nu i fogarna.. Kan knappt gå här hemma å ja har sen ett tag nu gett upp på att lämna lägenheten.. Ringde förra veckan å sa att jag inte kommer på fler bm besök, å väntar ff på att min bm ska ringa upp mig, hoppas på imån.  Att ha så här ont börjar gör mig sjuk nu med, å jag vill inte bli sämre nu innan bebben kommer... Så jag hoppas hoppas att min bm kan ringa å prata med spec mvc å att dom kan tänka sig att ovärdera de hela med att vräka pyret lite tidigare...

Men vågar knappt hoppas....  
    Låter inget vidare kjaam!
    Har hittils denna och förra graviditetn bara varit öm i framfogarna, känns som ett blåmärke på blygdbenet typ.
    Men ikväll skär det som knivar på en av de där knölarna som sitter på varsin sida om svanskotan. Är det de bakre fogarna tror du som verkar vara hemma på området?
    Har du provat en kiropraktor/naprapat? Deras behandlingar kan lindra en hel del av foglossning!

Alicia
  • telgebo

Stackars er med foglossning alltså. Vet hur jädra ont det gör, men denna gång har jag faktsikt sluppit undan men hade grymt ont i övre delen av ryggen i fredags kväll så där gråt ont.

Inatt hade jag skit ont i hjärtat sådär att jaha ska jag få en hjärtattack nu, blev skiträdd att jag skulle dö, aldrig vart med om det förr, kändes som bröstet allvarligt skulle sprängas och jag mådde spyilla. Vad sjutton kan det ha varit? Känner inte av det idag tack gudskelov för det var skitobehagligt.

• sugarrush

Lider med dig Kjaam! Tur att det inte är så långt kvar. Hoppas de kan tänka sig att sätta igång dig lite tidigare, det gjorde de med en bekant till mig. Kram på dig!

• telgebo

Känner också en som blev inducerad pga foglossning riktig allvarlig sådan så jag tycker inte det vore helt omöjligt.

• MCT79

Läste om nån som blev igångsatt tidigare av "mammahumanitära skäl".... =)

Guuud vad klockan går sakta nu.... huvudet dunkar...jag vill sooova... måste vänta liiite till...

Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma