• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Smålands jänta i storstaden
    kajsalisa skrev 2010-05-04 11:00:23 följande:
    Alltså tjejer, jag är så sjuuuukt trött. Tror att jag passerade en magisk gräns när jag gick in i vecka sex igår och att det nu plötsligt är dags för den "trötta" tiden. Igår trodde jag att det berodde på att jag varit på gymmet, men jag är astrött idag också. Ni vet, sådär trött så att man skulle kunna gråta för att allt är så jobbigt?! Bara-ligga-på-soffan-i-myskläder-och-titta-på-dåli g-tv-trött.....Någon mer än jag??
    Jag bara önskar att jag vore trött och kände av något! igår vid 21 ville jag gå och lägga mig men somnade inte förens efter 00 för det!

Passa på och sov! bebisen kanske vill att du vilar?{#lang_emotions_baby}
  • kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-04 11:03:51 följande:
    Jag bara önskar att jag vore trött och kände av något! igår vid 21 ville jag gå och lägga mig men somnade inte förens efter 00 för det! Passa på och sov! bebisen kanske vill att du vilar?
    Om inte annat så vill jag vila... {#lang_emotions_wink} Får hålla mig till fyra när jag kommer hem. Kan inte sitta på jobbet å sova...
  • No way

Vill också vila, har aldrig tid att vila :( Är det inte jobb så tillåter inte sonen att man går och lägger sig, ahhhh sova :/

Att du inte fattar...
  • Smålands jänta i storstaden
    kajsalisa skrev 2010-05-04 11:11:34 följande:
    Om inte annat så vill jag vila...  Får hålla mig till fyra när jag kommer hem. Kan inte sitta på jobbet å sova...
    Nej det skulle nog inte vara det mest optimala!{#lang_emotions_laughing}

Just nu har jag  Bara-ligga-på-soffan-i-myskläder-och-titta-på-dåli g-tv- stund! Börjar inte förens vid 15 idag så nu slappar jag {#lang_emotions_laughing}
  • kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-04 11:15:27 följande:
    Nej det skulle nog inte vara det mest optimala!Just nu har jag  Bara-ligga-på-soffan-i-myskläder-och-titta-på-dåli g-tv- stund! Börjar inte förens vid 15 idag så nu slappar jag
    Gött det låter....
  • nyttförsök2010

kajsalisa -> Du är inte ensam. Jag brukar sova typ 23-06.30 och klara mig på det. Nu sover jag en stund i soffan runt 8, men har inga problem att sen lägga mig och somna direkt vid 22 och sova hela natten.
    trött, ja minst sagt... {#lang_emotions_smile}

• lilla snöflingan

Jag har börjat blöda idag, som i början på en vanlig mesn ungefär. Jag tror att det är slut för denna gången nu, jag har hela tiden känt på mig att något har varit fel. Bara gått och väntat på blodet och nu kom det. Men vi får väl se hur det utvecklar sig...

• Nataliesliv
    lilla snöflingan skrev 2010-05-04 15:44:22 följande:
    Jag har börjat blöda idag, som i början på en vanlig mesn ungefär. Jag tror att det är slut för denna gången nu, jag har hela tiden känt på mig att något har varit fel. Bara gått och väntat på blodet och nu kom det. Men vi får väl se hur det utvecklar sig...
  • Nataliesliv
    MajMamman08 skrev 2010-05-03 20:54:55 följande:
    Ne men va då i olika takT?? e de negativt??  varför blir de så dåe??? usch va ja e orolig nu!!!
    Alltså vissa barn blir långa i fyran andra i åttan, barn växer olika fort, är varken negativ eller positivt. Oroa dig inte, det är helt normalt!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma