• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Nataliesliv
    kajsalisa skrev 2010-05-04 10:42:58 följande:
    Snyggade till listan lite bara....
    Bra för den buggade när jag skrev in mig, kunde inte tabort understruket...
  • rontgensyrran
    lilla snöflingan skrev 2010-05-04 15:44:22 följande:
    Jag har börjat blöda idag, som i början på en vanlig mesn ungefär. Jag tror att det är slut för denna gången nu, jag har hela tiden känt på mig att något har varit fel. Bara gått och väntat på blodet och nu kom det. Men vi får väl se hur det utvecklar sig...
    usch..inte kul! Lider med dig!
  • kajsalisa

Neeeej lilla snöflingan, hoppas verkligen att det inte blir nåt mer...

• No way

*Håller tummarna för snöflingan*

Att du inte fattar...
  • PåvägMotSyskon
    rontgensyrran skrev 2010-05-04 16:09:32 följande:
    usch..inte kul! Lider med dig!
    En sak kan jag säga.

jag blödde som en mens när ja vänta mitt 2.a barn sist. de kom rejält. å de vara under 1 dag, men minska med dagens lopp, å va brunt mot kvällen, va säker på att de va MF igen.. men ICKE. så GE INTE UPP..
  • Mini Söderling

Hej

Ja bara hoppas att det går vägen för dig ändå , jag har blödit med alla mina graviditer både dom som gått vägen och dom som blivit missfall , fast du sa att du har känt dig det på dig och så har det nog varit för mig med men håller mina tummar, vilken vecka är du i nu ?
    jag har blivit så rutten i magen riktigt pinsamt på jobbet , jag är en sådan som aldrig gör nr 2 på jobbet men i dag gick inte ens det att hålla hah ha  ....

• lilla snöflingan
    Mini Söderling skrev 2010-05-04 16:36:11 följande:
    Hej Ja bara hoppas att det går vägen för dig ändå , jag har blödit med alla mina graviditer både dom som gått vägen och dom som blivit missfall , fast du sa att du har känt dig det på dig och så har det nog varit för mig med men håller mina tummar, vilken vecka är du i nu ? jag har blivit så rutten i magen riktigt pinsamt på jobbet , jag är en sådan som aldrig gör nr 2 på jobbet men i dag gick inte ens det att hålla hah ha  ....
    Jag fick ett sagt plus i lördags och jag vet egnetligen inte riktigt hur långt gången jag är, någonstans vecka 5-6.
  • Maria A 78

Inte du också lilla snöflingan! Jäklans skit!

Med mig är det fortfarande detsamma, inget blod sen i lördags men bruna flytningar varje dag. Idag ringde jag till barnmorskan och bokade in första mötet, det där hälsosamtalet som jag nu ska på för tredje gången det senaste året. Jag går ändå, dels för att det kan vara skönt att prata av sig lite och dels för att de ville ta ett blodprov så tidigt som möjligt eftersom min mamma har någon sköldkörtelsjukdom. Försökte både där och hos gyn att få komma på ett vul pga blödningarna men det fick jag inte :(

Så ännu vet jag inte om det är missfall på g eller om jag kan njuta av att vara gravid... funderar på att söka privat och få ett vul, men vi får se.

• kajsalisa

Hur går det Lilla snöflingan? Nåt nytt? Blöder du fortfarande?

• kajsalisa

Maria A; om du är orolig tycker jag att du ska söka antingen privat eller akut. Inget kul att gå runt och vara orolig....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma