Muffe skrev 2011-02-18 10:51:14 följande:
Är de någon här inne som gjort ett gravidalbum med gravidbilder för att spara och är det ngt som är kul för barnet senare tror ni?
Jag tror jag hade velat att min mamma hade någon bild på sig som gravid men då var det inte så inne att fota sig själv. Vi har nu tagit rätt mycket bilder å det blir ju så fint i t ex svartvitt. kanske man skulle ge sig på att pyssla ihop ett litet album!!
Nej det har jag inte gjort men visst vore det kul!! Min syster är 9 år äldre och där finns allt filmer, bebisbok och allt är så ifyllt! Men när jag föddes så finns inte så mycket sparat, tyckte det var oerhört trist när jag var liten att inget fanns. ;)
Jag har samma funderingar har ju ett par bilder på magen i olika veckor det kan ju vara kul, samt böcker vi köpt och förberedelser inför bebis ankomst (bland annat tänkte vi ta kort på före och efter i barnrummet. Sen skulle jag vilja ha en fotosession med bilder på oss och magen. Jag köpte en bok där jag tänkte skriva om graviditeten men den gapar tom ;) tror mer på en fotobok !