Plus igen efter mf/ma

MCT- Uch vad jag bubblar av ilska! Tänk att man måste kämpa för att få ordentlig hjälp!
Skönt att ni verkar ha hittat ett nytt spår att följa på Danderyd!! Massa kramar och tänker på er!!
Sofy- Grattis till datumet!!! Jag trodde inte att han skulle vänta SÅÅÅ länge med att komma till världen ;) hahha vi får väll se om din lille skämtare inte tittar ut ändå på självaste 1 april! ;) Skönt att höra att han växt på sig så bra!! Vilken kille!
Sugar- Jag tyckte du tog det väldigt lungt! Jag hade blivit heligt förbannad på gubben. Han verkar ju inte ha lyssnat alls på dig och ditt önskemål- skitgubbe!
MCT- Tänker på dig i morgon. Förjävligt är vad det är! *kramar*
Smålandsjäntan- Åhh så kul att läsa om dig och er fina pojke! Fin fina bilder. Tänk att ni nu fått er bebis, du var en av dem som peppade mig när jag var riktigt nere när jag fick mf nr 2 och nu har du fått er bebis! Är så glad för er skull, tråkigt att förlossningen inte blev som väntat men att slutresultatet blev ju iaf Lysande =)
2-barnsmamma- Grattis! (hoppas jag;) )
Ego- Bebis är mycket lugnare just nu och bökar inte alls runt särkilt mycket just nu ..... då blir man ju direkt lite oroligt !!
bläää har det varierat mycket för er...? i lördags natt kunde jag inte somna för den levde runt så, i söndags så väckte den mig för att den var så våldsam i sina kickar.... och nu på dag två känner jag bara enstaka puffar och känt att den har haft lite hicka.. Och har den hicka så borde den ju iaf leva =)
HAHAHAHA det är 1 apil
flickor ![]()
men skönt att höra.... Japp maken får allt lyssna när han kommer hem idag! Men att de skiljer sig så mycket på rörelserna på bara ett par dagar....
Va bra att det funkade till slut med inlägget sugar =)
Här har det också varit höga hjärtljud som lägst 148. Men jag har hört de som haft höga hjärtljud och det har ändå blivit pojkar, svägerskan nu senast!
Åh nu tokskriver ni igen...jag hänger inte med men kul att läsa men när jag väl ska skriva så kommer jag ju inte ihåg va jag skulle kommentera 
Litteljunia - wow BF+ 4 Inga känningar? Dags för en färdknäpp kanske ;) ?
Sofy- Ska bli kul att höra om Devin är lika aktiv utanför magen som han är i ... Det sägs ju att det kan vara så! Jag läste försten på min grav vecka och det stod att bebis sover 90-95% av tiden Du kanske har glömt att tala om det för Devin! Han verkar inte veta om det .... ;)
Telgebo- Grattis till 200 dagar kvar!
Cat- Åhh va bra att dopet gick fint!
Sofy- Eller så har han härjat klart när han kommer ut och bara komma sova och sova ;) och kommer inte ställa till med ett enda besvär tills han flyttar hemifrån- man vet aldrig ;)
Telge- Hade också massa hemska och konstiga drömmar i början, hjärnan arbetar/bearbetar ju även nattetid...
Maria- Kommer inte ihåg låg du på kurvan nu? Storlek 40 så litet! ;) det blir nog inte aktuellt denna gång ;)
Men Sofy.... Va ska vi tappa dig nu på sluttampen?
Jajaja bara du uppdaterar någonstans så man får veta hur ni har det, Men jag som är så kass att hålla koll på bloggar! =/
Tyvärr har det tjafsats lite för mycket om allt för lite senaste tiden! Skittrist och det drar ner hela tråden! =(