-
Symtomen försvann någon dag för mig också! Behöver inte vara något tok MCT!!! pepp pepp!!!! =)MCT79 skrev 2011-02-24 14:42:48 följande:Näe inget blod alls. -
Har en skitdag i dag på jobbet får inget vettigt gjort!!!! Bara hamnar på fl eller googlar bebisgrejer!! I morgon måste jag "shape up" mig iaf fram till lunch sen ska jag till BM ;)
-
Kajsa-lisa - grattis på din dag!!!
Marlyn Fint + iaf =) hoppas hoppas att pyret mår bra! Jag gillar också smurfarna MEN varför finns det bara en tjej i det gänget? Var kommer smurfarna ifrån? Är de klonade? ;)
Mabaja - Krya på dig! Nu finns iaf ny magbild i tråden! Jag har äntligen fått tummen ur och lagt in lite magbilder i galleriet..
-
hihiii, ja det är många sagor/berättelser som är märkliga ;) Den rödhåriga störiga tjejen har jag nog aldrig sett!Marlyn skrev 2011-02-24 21:17:25 följande:Det är ju lite perverst att det bara finns smurfan... men vad jag har förstått så finns det en rödhårig och fräkning lite störig tjej till, men hon syns i stort sett aldrig.
Jag har varit så sugen att köpa smurf-sängkläder till våra sängar.
Det är väl perverst att en tjej bor ensam med 7 dvärgar, hon måste ju verkligen gå till en psykolog... hon kan ju tom prata med djur.
Alla dessa sagor är antingen perversa, mentala eller psykade.
Biten med att prata med djur tycker jag däremot är hur normalt som helst *ASG* ;)
Färnevik- Så söta jag tog beskrivningen på skorna men jag tyckte de var för avancerade och du fixar i hop ett par på en liten stund! Imponerande! -
Färnevik- Vet fortfarande inget om sf mått och grejer men det låter bra ;)
-
Men sofy..... altså att du är som en duracell kanin var iof väntat och att du är uppe och städar kl 5, det är ju som det ärneedtobreathe skrev 2011-02-25 07:49:45 följande:Har vart uppe sen kl 5, lämnat mannen på jobbet o köpt hem goood frulle! Ska vika massa tvätt nu o har sprungit runt o torkat alla ytor ja sett me Cillit bang med klor!! Åååh va de luktar gott.. känns som o komma in i ett badhus! Haha, älskart! Och doftspray me vanilj, yummi! Städning blev plötsligt såå mycket roligare! ;)
Sen blir de en dusch, o sen iväg o fixa lite på IKEA o babyland! Yihoo vilken bra fredag!
! MEN skärpning inte städar en modern kvinna på 2011 talet med KLORIN
och sen doftspray! Miljöpolisen protesterar och rekomenderar grönsåpa
! DET luktar gott och är effektivt utan förgifta naturen och dessutom bättre för dig och Devin!
-
Haha mums med paprika =) Vilken härlig milstolpe du har passerat- Gött!!!!Safireee skrev 2011-02-25 08:22:33 följande:I natt drömde jag om zombies...Hmm.. Brukar inte göra det!
Men jag mår riktigt crap idag och igår. Yr, illamående, hungrig - men kan inte äta något, darrig, konstig huvudvärk och kan inte fokusera så jag kan inte jobba eller läsa t ex. MÅSTE försöka komma på något som jag kan äta, för jag behöver ju mat! Igår satte jag i mig nästan en hel paprika. Ja, jag åt den som ett äpple. Det var allt jag kunde tänka mig.
Nu är jag iaf över dagen för mitt senaste missfall, så det känns skönt! Så här långt har jag inte kommit på fyra år! Går in i vecka sju på söndag. -
hhahha näe faktiskt inte en annan femma! Men dock bra att du har neutral tvättmedel (finns iof knappt några tvättmedel idag som inte är miljömärkta) ;) gulsåpa då det kanske funkar doftmässigt men har inte lika bra egenskaper =) som grönsåpan..needtobreathe skrev 2011-02-25 08:53:11 följande:Hahaha nej inte KLORIN! Cillit bang me klor ;) En heeelt annan femma! :D Grönsåpa kräks jag av.. fy de luktar inte gott alltså! Bläää.. ;) Har dock neutral tvättmedel, de är väl bra ändå? Haha!Jooo jag vilade igår!sugarrush skrev 2011-02-25 08:34:47 följande:Sofy, skulle inte du vila?? Snart kommer jag och binder fast dig i soffan!
Idag måste jag ju fixa me barnvagnen o lite smågrejer som ska fixas så de är klart om lillskiten bestämmer sig för o komma tidigare ;)Jag började inte städa förrän kl 7 ;) Vi ska hämta ut barnvagnen, köpa lite grejer till spjälsängen, trådbackar, korgar, doftljus.. ja.. shopping-nerven rycker flitigt här hah! :D
Dock kul med shopping!!!!! -
Läste på min gravidvecka att man nu kunde få ont under revbenen då livmodern är så högt upp. Är det så du känner Sötfilur?Muffe skrev 2011-02-25 08:39:50 följande:Usch, idag har jag det där trycket typ "mellan" brösten igen, det är liksom tungt, som att någon står på mitt bröst. Lite tungt att andas, lite jobbigt.
Har du så Duracellkaninen?
Visst är det ganska faccinerande..... jag hade mer växtvärk i livmodern i början nu när livmodern är så gigantiskt så märkts/känns det inte alls mycket att den växer. -
Mimmi- Då kanske vi känner varandra? Jag får gå in och lusläsa på din profil! ;) Vi kanske iaf har pluggat på samma ställe? Ja har du läst djurskydd så har vi ju definitivt det men kanske inte samtidigt ;) Håller tummarna för att ditt efterlängtade pluss snart är här!!!!FruW skrev 2011-02-25 09:26:34 följande:Mallanis, skrattade lite när jag läste din presentation i tråden igår. Vi är ganska lika du o ja.. Miljönörd, inte för mkt kemikalier mm. Jobbar som miljöinspektör, har även pluggat djurskydd o jobbat liiite med det..
Sofy, finns grönsåpa med citrondoft som oxå luktar jättegott! Kan annars tipsa om diskmedel, suveränt att städa med, o det blir lagom rent. Jag har lite såpa i en sprayflaska blandat med vatten, även likadant med diskmedel, kanon när man städar.
Med klor tar du bort allt, även det som är bra! Lite skit är ingen fara, för rent riskerar ökad allergi o överkänslighet.,
Slut på miljöföreläsningen! î… hoppas ingen tog illa upp, är absolut inte menat så!!
Kram till er alla blivande mammor, från nig i väntar på plus-tråden