Plus igen efter mf/ma
Nu ska jag iväg till BM =) kul kul (hoppas jag iaf) !
Nu ska jag iväg till BM =) kul kul (hoppas jag iaf) !
EGO- Lite snopen jag.... skulle ju till BM idag men kände mig rätt ensam i väntrummet, visade sig att jag inte alls skulle vara på den vårdcentralen utan en annan som ligger 5 mil bort..... (typiskt på landet, varannnan vecka service,blääää)
jajja ny tid på fredag iaf.... Pratade med BM på telefonen när jag var där i v 10 så bad jag dem kolla upp ferritinin värdet (det hade du väll också lite lågt prommis?) hon sa att hon skulle återkomma till mig om det var lågt...vilket hon aldrig gjorde... Visade sig att jag hade lite lågt och hon tyckte nu att jag skulle käka extra järn... Vilket jag iof har gjort sen v 10 så det var ju tur undra hur trött jag hade känt mig annars om jag inte käkat järn på 15 veckor? Känns som att mina "barnmorskor" är lite veliga och stuliga...först fel vc och nu järnvärdet och jag har knappt träffat dem... jaja blir intressant på fredag
Grattis till er som har så stora bebisar nu, så hoppingivande att få höra och se bilderna. Blir så bebissjuk!
Pc- Kul att se dig här inne igen är det fullt upp med nytt boende och allt? Hur lång är din man tänkte iom att han tyckte city crossen var för låg?
Sötfilur- jag gillar också mumin men laban är ju söt men inte mycket till spöke ;)Men tummen är en klar favorit!!! Klart du kan köpa begagnat du kan ju tvätta sakerna! då är dem som nya igen och inte "äckliga" ;)
Det känns som du kanske är närmare matchvikt än jag är ju snart på + 10! Men men tycker inte att jag gått upp så himla mycket ändå.... Mannen som verkligen är bra på att uttrycka sig!!!! Svarade när jag nojjade mig lite för vikten: Ja men du är ju inte FET någon annanstans... gissa om de "värmande" orden satt bra... *klantskallen* men han hävdade att det var menat som en komplimang.... jaja jag gifte mig INTE med honom för att han var en gentleman ;) hahha
Längtan - Men så besvärligt och snopet =(
sugar va det du som gillade barbafamiljen, jag också Såg i reklambladet från Jysk (tror jag) att det fanns barbafamiljen gardiner! kanske lite "to much" men funderar på dem nu i barnrummet! =)
Men hjälp här lämnar man tråden ett par timmar så har man massor med sidor att läsa igen.....
kul att tråden lever iof ;)
PC- ja det var sjukdom, golvläggning och långa män och citycross som diskuterades ;)
Låter som du har fullt upp, vi har tagit in offert för badrummet så det är nästa projekt + barnrummet.(barnrummet ska bara tapetseras och målas lite så det fixar vi själva) Vilken dag är du på nu visst har du passerat 100 dagar kvar strecket? ;) har för mig att du var lite lite före... Jag är snart där.... =)
äsch nu oroar jag mig inte så särkilt för vikten men facinerande att man kan gå upp 10 kg utan att "det syns så mycket" lite skraj bara att det växer en jättebebis där inne.... en sån har jag INTE beställt!
odd- ska bli kul att se er på tv!!!

Oj här har man läst massa intressant så kul att höra mer om er i tråden och suveränt duktiga ni är färnevik och sugar på att virka!!!!
Men så läser jag om Sofy och glömmer allt, är det vattnet har du ringt!!! åhhhh