telgebo skrev 2011-03-04 11:19:34 följande:
Jo jag tyckte vul gick bra men vad vet jag, bm kanske inte ringt för hon vill avvakta tills man verkligen till 1005 ser hjärtat slå och jag såg inte hjärta som slog det var när gyn sa att hon tyckte se nåt som rörde sig som jag kanske kunde se nåt jag också men det är väl bara för att man vill så gärna så säker är jag inte att jag verkligen såg nåt som rörde sig.
Ja att göra saker är bara så jädra jobbigt idag så bara måste jag åka ner till stan och fixa en sak med räkningar som jag helt glömt, hur fan jag helt plötsligt helt glömma bort att betala räkningar undgår mitt förstånd. Kom på det först igår och fick ju nästan panik.
Sitter nu dock och väntar på att bm skall ringa för nu har jag ringt och påmint men hon hade ju patient nu och sedan är det lunch mellan 12-13 på kliniken och jag måste bara åka senast 12.30 så jag hinner lämna in räkningarna på stället dom ska till innan dom stänger för helgen samt handla innan jag blir helt sliut och jag känner bara att jag inte vill missa samtalet då jag även ska få mina provsvar på min hypothyreos och ställa en fråga om en medicin jag tar om jag kan ta den under graviditeten.
Okej.. så idag är ingen bra dag för dig...du är orolig och ledsen... jag tror inte att hon låter bli att ringa dig för att det inte såg bra ut. Faktiskt.
Hon sa att hon såg något som rörde sig, det hade hon inte gjort om hon inte såg något.
Vet du vad min sa? "nu har ju jag väldigt livlig fantasi, men jag tycker att jag ser ett hjärta som pickar här" I den meningen finns det massor med utrymme för tolkning..
Sluta leta fel nu Telgebo... du är supertrött, hungrig, törstig, har sett ett embryo i rätt storlek med hjärtslag för bara ett par dar sen.... du är gravid! Sluta leta fel nu!
Kram på dig!