• KMW

Plus igen efter mf/ma

Tjaa, Telgebo, du skriver i en tråd för Plus efter mf eller ma och du skriver att din mens är sen, så det är ganska lätt att tro att du misstänker att du är gravid, därför skrev jag som jag gjorde.
    Har lite svårt att förstå annars varför man skriver så i en tråd som denna.
    Men, my bad...

• KMW

Hur mår alla fina gravida kvinnor?
    Jag känner att jag har lite dålig koll på er som är aktiva här i tråden, när ni har bf, om det är första barnet osv.
    Det vore kul ifall den som ville kunde skriva några korta rader om sig själv för att hålla mig och andra uppdaterade. Alla nickbyten här för ett tag sedan gör ju inte saken enklare... ;)
    Jag kan börja...

Har hängt här och i föregående trådar sedan januari 2010 och är ts till denna tråd.
    Fick Ted januari 2011 efter ett ma nästan exakt ett år innan och är nu gravid med nr två med bf 10 dec och v 19 nu.

Ni som redan har fått, Plutten mfl, i trådstarten finns en länk till en stängd tråd för dom som vill snacka vidare när bebisen har kommit. Välkomna att skicka en medlemsansökan!!

• KMW

Wow! V 32 redan Dagochnatt. Vad snabbt det har gått! Skönt att du mår bra och kanske skönt att vi inte verkar få sådär supervarmt i sommar i alla fall.
    Vad blev det för vagn?

• KMW

Kram Lisa! Hoppas närmaste veckorna går snabbt så att du vågar pusta ut lite snart.

• KMW

RUL snart va Odd? Vill ni försöka ta reda på kön?
    Vi har RUL på fredag och skönt nog känner jag mig ganska lugn. Känner bebisen sparka flera gånger varje dag och har ju kuben bakom mig där allt såg bra ut.
    Men självklart blir man orolig när man hör historier som Lisas. Det får mig att inse att en graviditet ALDRIG är säker, oavsett vecka.
    Kram igen Lisa!

• KMW

Spännande!! Antar att du gärna vill se en liten flicka därinne, även om en liten pojke givetvis också skulle göra dig glad?!
    Jag vill också gärna ha en flicka, men tror inte vi ska ta reda på vad det är. Maken vill inte så då får jag väl ge mig till tåls om han inte ändrar sig...

• KMW

Jag förstår dig helt Odd, även om jag på inget sätt befinner mig i liknande situation som du gör.
    Älskar min son innerligt och kommer att älska nästa barn lika mycket oavsett kön, men visst finns där längtan efter en liten flicka, det kan jag inte förneka. Det är också en av anledningarna att jag skulle vilja veta könet i förväg, för att kunna förbereda mig mentalt liksom.

• KMW

Lycka till imorgon Odd. Håller tummarna för att allt ser finfint ut. :)

• KMW

Min tur imorgon då. 8.00.
    Har fortfarande inte lyckats övertala mannen att kolla kön tyvärr...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma