• KMW

Plus igen efter mf/ma

Det här kommer nog låta lite konstigt men jag längtar så otroligt mycket efter bebisen. Självklart kanske, men jag längtar så mycket mer den här gången än vad jag gjorde förra gången. Då visste jag ju inte vad som väntade och i ärlighetens namn så tyckte jag inte att dom första 2-3 veckorna var sådär jättefantastiska. Men nu... Åååh, jag vill bara gosa bebis. Nu!

• KMW

Nu tror jag minsann att busfröet därinne precis sparkade på mig. Flera gånger långt ner på höger sida. 16+6 idag...

• KMW

Ja det tror jag säkert Bustroll. Här får man inte höra hjärtat förrän runt v 25, förmodligen för att det skulle stressa upp föräldrarna om man inte hittar hjärtljuden i ett tidigare skede.
    Jag kunde inte höra hjärtat förrän i v 15 den här gången (försökte från v 12) men det var ju med min hemmadoppler. Bm lär ju ha bättre utrustning får man hoppas...

• KMW

Här är det lite wiiiiehaaaa-känsla just nu. Har känt sparkar i drygt en veckas tid men alldeles nyss så kände faktiskt både maken och jag sparkarna även på utsidan av magen. 18+1 idag. Så tidigt hade jag inte ens känt några sparkar förra gången...

• KMW

Haha, Odd. Ted gör också bara pruttljud på min mage. Tror att dom är alldeles för små än så länge för att kunna greppa vad det är som händer.
    Jag tänker ändå givetvis göra ett försök och köpa någon bok till Ted om att få syskon när det börjar närma sig.

• KMW

Jag har ganska sent RUL, 20 juli, v 20.

Hur var det man gjorde bikarbonattestet nu igen? Å rödkålstest har jag aldrig hört talas om...

• KMW

Hm... När du skriver avkok, menar du vätskan som blir kvar eller den kokta rödkålen? Vätskan va?!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma