• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Men det inlägget som Marlyn citerade då Telgebo`?

telgebo skrev 2011-03-02 13:57:38 följande: Detta skrev läkaren i min journal intrauterin gravid 6+3. var tvungen att fråga vad betyder intrauy´terin? Jag kopplade ihop det med nåt galet att det var utanför eller nåt. men hon sa det betyder i livmodern, och jag pustade ut igen.

Där skriver du ju att hon SKREV det i din journal....?

nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-04 14:48:50 följande:
    jag ville inte hänga ut mitt livsöde är man skyldig att göra det eller och fan vad jag änrarar mig nu då för det blev precis som jag trodde rablader, inse nu bara snälla jag har 3 barn men ingen i min vård pga en fucking up fr som behndlat mig som skit som jag försökt stämma för felbehandling och kränkning både hos JO och socialsrtyelsen och nu går ärendet vidare hos nästa advokat
    Jag vill fortfarande gärna läsa ärendet. Har du något ärendenr?
    nu jeklar...
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-04 14:52:25 följande:
    ja i livmodern ja men sen satt hon skrev när jag gick ut ur rummet och då skrev hiín att det var litet för bm sa nåt annat till mig idag.

herregud sitta och kopa inlägg jag skrivit jag känner mibg illa till mods att ni håller på alltså. känner mig totalt överkörd och vet inte om jag orkar förklara och skriva mer för ni vänder fan på allt. trodde man skulle få stöd men det känns inte så
    Jag försöker bara få ihop det. Så du menar att läkaren först skrev 6+3, hjärtaktivitet och sa till dig att allt såg bra ut och sen när du gick så ändrade hon och skrev det andra som barnmorskan sa till dig idag?

Nåja. Du har ju ett nytt vul om knappt två veckor... vem var det här inne som bara fick se hinnsäck runt 6+0 och sedan var fostrat 16,7mm för nån dag sen?? Jag rör ihop alla känner jag nu...
    nu jeklar...
  • MCT79
    Muffe skrev 2011-03-04 15:18:35 följande:
    Sofy kommer åka in till förlossningen idag.... tjoho...
    Hihihi!
    nu jeklar...
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 15:23:40 följande:
    VA ???? är du
    Neeeej! Det var mina ord bara! =))
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:26:54 följande:
    Hahahaha ja de vore fan nått va! ;) Nu äre ju inte så men bara för er skull åker ja in! Devin mår så bra så, försöker bryta sig ut genom magen! Har ett skitroligt filmklipp på kameran från igår, ser helt galet ut! ;D
    Inget skulle förvåna mig... Du verkar inte vara typen som gnäller...
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:25:27 följande:
    Sådärja! När dom svarade skrek dom bara "Neeeej inte du igen!!" Haha!

Nerå!

De va INTE normalt o ha såna här VÄRKAR (???) såhär tidigt! Förvärkar känns tydligen inte såhär utan de va värkar isåfall? Öh ja tjena mittbena. Förvärkar enligt den BM var sammandragningar. Jaja. Jag ska in på koll iallafall för att se om jag är öppen ngt o så allt ser bra ut. Men de är jag ju inte ;) Haha. Skulle "packa en väska med min blodgruppering o lite småsaker o åka in" De sa dom förra gången också när ja åkte hem, så ja packar ingen väska, men tar me pappret iallafall. Men först ska ja hämta Charlie om en halvtimme o köra hem honom o sen åker ja in dit ;) Tar ju självklart me datan iallafall så ja kan uppdatera er innan ja åker hem igen, moahahaha! ;)
    Ta med dig Charlie in kvinna!
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:30:00 följande:
    Hahaha.. nje, inte förrän ja är halvt döende kanske ;)
    Eller halvt igenom förlossningen! hahahah!
    nu jeklar...
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-03-04 15:31:55 följande:
    Hahaha eller hur! En kompis hade såhär som mig, åkte tillslut in ändå, öppen 10 cm o födde på 54 min därinne! Hahahahahaha! Hon sa bara "Ge mig en alvedon så ja kan åka heeeem" o då va hon i v 35+2! :D Den e ball!
    Du ser! Packa en väska, ta med Charlie! Kyss
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma