• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Happiness skrev 2010-08-29 16:42:03 följande:
    Gick in på din sida....Du är ju KANON gravid, vilka fina plus!!!! Grattis igen!
    Är dom det...? jag tycker dom är svaaaaaaga!!  Tack Happiness!!!  Å jaaa! Jag har plussat... hahah!!  Det sjunker nog in snart!
  • Happiness
    MCT79 skrev 2010-08-29 16:45:45 följande:
    Är dom det...? jag tycker dom är svaaaaaaga!!  Tack Happiness!!!  Å jaaa! Jag har plussat... hahah!!  Det sjunker nog in snart!
    Haha nej då..dom är så fina så. Njut nu!

Ska du vidta några speciella åtgärder vid denna graviditeten? (tänker på X:t) Ska du göra ett tidigt VUL för att kolla att det verkligen sitter rätt? Hur var det nu igen, du fick behålla bägge ÄL va? Har för mig det.

Ja du har kämpat länge nu och därför ttycker jag det är lite extra roligt.
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-29 16:45:45 följande:
    Ja tycker nog ditt CB e liite svagt, men de e ju CB som sagt.. jag fick ju toookblått streck nu i fredas på de, 1v efter utebliven mens. På BIM +1 fick jag ett helt ok streck.. Här kan du jämföra :)

Ta ett nytt om ngn dag så kommer du få se starkare streck :)

• Längtan efter liten

hej tjejer.. hur är det med er?

Jag har faktiskt mått lite skumt idag.. är inte van vid det, så jag mått som en prinsessa..
    Men idag har jag varit tok yr, nästintill illamående..
    Kommer nästan bara då jag sitter och packar resväskan till Kreta!
    Hoppas inte kroppen har något emot Kreta -asg-

Vi har även varit en sista sväng på gekås idag för att införskaffa oss det sista kläderna, bärbar dvd och tandkräm med mera till resan.
    Så nu är vi klaaaara... Nu ska det bara checkas av och packas det sista.
    Så om 5 dagar är vi inne på våran resdag, tiden rusar fram märker jag. Men gött det...

Har blivit en zombe också vaknar död och är halvt levande på dagarna och kan somna klockan 7 på kvällen...
    Det är också något nytt för mig... men det är väl så det ska vara..
    Nu är det bara imorgon kvar, sen ska jag på vul igen. Hoppas allt kommer se bra ut då, så jag kan känna mig lugn på resan...

Hoppas ni alla andra mår bra.. Stor kram från lilla mig.

Längtan efter liten är stor
  • sugarrush

Aaaaaj, jag har fortfarande så sjukt ont i ljumskarna..! Inget som hjälper... Suck! Får
    Ta Alvedon inatt i värsta fall.

Längtan: vad underbart med resan! Är inte alls avis... Underbart att höra att dina symptom ökar, då är ju allt som det ska!

MCT: snyggt jobbat! Mitt CB var också svagt runt BIM, så oroa dig inte. Om några sagt är det superstarkt! Kram!

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-29 18:28:06 följande:
    Aaaaaj, jag har fortfarande så sjukt ont i ljumskarna..! Inget som hjälper... Suck! Får
    Ta Alvedon inatt i värsta fall.

Längtan: vad underbart med resan! Är inte alls avis... Underbart att höra att dina symptom ökar, då är ju allt som det ska!

MCT: snyggt jobbat! Mitt CB var också svagt runt BIM, så oroa dig inte. Om några sagt är det superstarkt! Kram!
    hehe jo man ska väl egentligen vara glad för symptomen :) men är man inte van så är man inte..
    har väl varit bortskämd dessa veckor jag inte kännt ett piss...
    men är de tinte lite sent att komma nu?
  • sugarrush

Vilken vecka är du i nu igen Längtan?

• Mabaja

Jag tycker inte att det är speciellt schysst att "jämföra" sina plus. "jag tycker att ditt är svagt" "jag tycker att ditt är starkt"... Varför inte bara att acceptera plus som plus? det är ju nåt som gror på insidan vilket som. och det är väl det vi ska framhäva? Inte skapa mer oro som redan finns!

• Mabaja

Förresten GRATTIS MCT79 till din graviditet! Den här gången ska det gå vägen!

Minns hur det var med ditt x, iom att vi var i samma bf-tråd! Så dig har jag inte glömt! :)

• Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-08-29 19:36:16 följande:
    Jag tycker inte att det är speciellt schysst att "jämföra" sina plus. "jag tycker att ditt är svagt" "jag tycker att ditt är starkt"... Varför inte bara att acceptera plus som plus? det är ju nåt som gror på insidan vilket som. och det är väl det vi ska framhäva? Inte skapa mer oro som redan finns!
    jag håller med dig. alla test är individuella !
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma