• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-29 20:47:01 följande:
    Jag menade inte heller något illa :( Ville bara visa mitt svaga CB på BIM -1 o sen de ja tog i fredas på BIM+9.. då först va de jättestarkt.. Så jag menade att du inte ska deppa ihop om DU tycker strecken e svaga, för dom blir starkare. Därför skrev jag också att du ska testa om ngn dag igen så du själv får se de..
    Det är luuuugnt!! I promise! Jag tittar på mitt CB som ligger här och tänker att ja det är ju iaf ett plus... I morrn kanske jag är mer ledsen om det är tokklent!! :)
  • MCT79

LYSTRING ALLA!

JAG tog inte illa upp och ingen ANNAN har anledning att ta illa över mina testar. Så. NU går vi vidare!  :D

Jisses..... massa gravida kvinnor i samma tråd! *hihihihi!!*

• sofy
    MCT79 skrev 2010-08-29 20:58:28 följande:
    Det är luuuugnt!! I promise! Jag tittar på mitt CB som ligger här och tänker att ja det är ju iaf ett plus... I morrn kanske jag är mer ledsen om det är tokklent!! :)
    Lovar du? Nu känner ja mig ju skitdum eftersom alla andra blev irriterade o de va inte min mening. Ja försökte bara ge dig lite hopp så du såg på bild o inte bara de vi skrev om att de är svagt o blir starkare.. för de blir de!

Och imorn kommer du ha starkare plus, helt klart! Solig
  • MCT79
    fröken SJ skrev 2010-08-29 20:58:37 följande:
    GRATTIS  MTC79 till Plus!!!!  Solig
    TACK!!! Solig
  • Happiness
    MCT79 skrev 2010-08-29 21:00:14 följande:
    LYSTRING ALLA!

JAG tog inte illa upp och ingen ANNAN har anledning att ta illa över mina testar. Så. NU går vi vidare!  :D

Precis...och det är ju det som är så himla härligt att hormonerna bara sprutar. Mer av hormoner! Översvalla med hCG. Haha!
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-29 21:01:58 följande:
    Lovar du? Nu känner ja mig ju skitdum eftersom alla andra blev irriterade o de va inte min mening. Ja försökte bara ge dig lite hopp så du såg på bild o inte bara de vi skrev om att de är svagt o blir starkare.. för de blir de!

Och imorn kommer du ha starkare plus, helt klart! Solig
    JAG LOVAR! :D
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-29 21:07:22 följande:
    JAG LOVAR! :D
    Bra.. *skäms* Uttryckte mig kanske klantigt i texten såg jag nu, kunde formulerat de bättre! Skäms

Nä nu går ja o gör någe annat, blev nere nu. Och så e molvärken tillbaka efter 1v utan, blä.

Lägg in en bild imorn på ditt fina plus så ja har någe kul o vakna till! ;)
  • sofy
    LYSTRING ALLA!

Hahaha.. Hjärta
  • Lallan
    LYSTRING ALLA!

Haha! En hel del att läsa igenom efter att ha varit borta hela dan och ändå så sammanfattar inlägget ovan allt rätt bra

Grattis MCT79! Härligt med nya plus
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma